zwetende pakkingen
zwetende pakkingen
ik heb een thema turbo waar bij de pakkingen zweetsporen van olie te zien is kan dat kwaad of moet het zo snel mogelijk vervangen worden en zijn er mensen die ervaring hebben van de weggedrag van een thema want ik vind de mijne erg hobbelen en na veren wat kan dat zijn
Re: zwetende pakkingen
zweten van een pakking is niet erg, zolang je oliepijl maar niet te laag komt. Wordt uiteindelijk wel een smeerboel dus vervangen is uiteindelijk wel aan te raden
hobbelen en na veren lijkt me versleten schokdempers. niets lancia-specifiek.
hobbelen en na veren lijkt me versleten schokdempers. niets lancia-specifiek.
Re: zwetende pakkingen
Mijn Thema i.e. turbo van 1986 was nogal hard afgeveerd. Men voelde zowat iedere oneffenheid in het wegdek. Toen ik in 2000 afscheid moest nemen van de Thema waren de forse schokdempers nog niet vervangen en was de wegligging nog steeds ver bovengemiddeld.
Ga bij twijfel naar een Lanciadealer en vraag aan de chef van de werkplaats of hij bij gelegenheid met de auto een proefrit wil maken. Omdat hij niet de jongste zal zijn moet hij vertrouwd zijn met de eigenschappen van de Thema i.e. turbo.
Ben goed voor de zeldzame en fantastische wagen.
Ga bij twijfel naar een Lanciadealer en vraag aan de chef van de werkplaats of hij bij gelegenheid met de auto een proefrit wil maken. Omdat hij niet de jongste zal zijn moet hij vertrouwd zijn met de eigenschappen van de Thema i.e. turbo.
Ben goed voor de zeldzame en fantastische wagen.