Wie kan mij een complete kabelboom leveren voor de electrische stoelen v/e LX?
Dick
Kabelboom electr. stoelen LX
Re: Kabelboom electr. stoelen LX
Nou dat dacht ik niet he,waarschijnlijk val je gelijk flauw als ze de prijs van zoiets noemen.
Gewoon een kabelboom uit een schade/sloper,een LE/LS met electrische stoelen bijv.
Gewoon een kabelboom uit een schade/sloper,een LE/LS met electrische stoelen bijv.
Dat bedoel ik,in geen 650 jaar wat mij betreft!
Dan ga ik zelf wel hobbyen,als ik niks vinden kan.
Dan ga ik zelf wel hobbyen,als ik niks vinden kan.
Tering, vorig jaar een turbo LS gesloopt waar leer in heeft gezeten. Die heb ik dus zo naar de sloop geduwd met jou kabelboompie van 650 euro erin!!!!
Zal je altijd zien Ronald!
Sommige Themaas hebben wel al bekabeling liggen af-fabriek&sommige niet&ik ben de ongelukkige he!
Iemand is wel voor me a/h kijken of ie het heeft;hij heeft wel sowieso de schemaas,maar compleet setje bekabeling is ff makkelijker he,tis geen Alfa 90 met 1 kabeltje aan elke kant!
Sommige Themaas hebben wel al bekabeling liggen af-fabriek&sommige niet&ik ben de ongelukkige he!
Iemand is wel voor me a/h kijken of ie het heeft;hij heeft wel sowieso de schemaas,maar compleet setje bekabeling is ff makkelijker he,tis geen Alfa 90 met 1 kabeltje aan elke kant!
Er zijn ook Alcantara interieurs welk electrisch verstelbaar zijn, is die kabelboom het zelfde? Je zou eens op de gok wat sloperijen afgaan...
Geen idee,
Ik wacht ff die kennis af,die wist misschien kabelboom,anders sowieso schemaas,dus dan weten we meer.
Maar als iemand wat heeft/weet,graag he!
Ik wacht ff die kennis af,die wist misschien kabelboom,anders sowieso schemaas,dus dan weten we meer.
Maar als iemand wat heeft/weet,graag he!