Het onderwerp spreekt voor zich.
Drie liefhebbers hebben we al die hun auto willen laten finetunen door Stephan Lenoir van www.squadra-tuning.com
De software van dit voertuig moet nog ontwikkeld worden en dat gaat nu eindelijk gebeuren.
Misschien zijn er nog meer liefhebbers die interesse hebben om nu mee te liften.
Kijk maar eens op zijn site bij de Alfa Romeo 164 3.0
Dit soort verbetering mogen wij ook verwachten.
Dus niet in vijf minuten een kolom of rijtje aanpassen in de software, maar op de vermogensbank en dan meten wat er te halen valt.
Viva Lancia!
Wie heeft er een 3.0 Alfa Romeo blok in zijn Thema en heeft behoefte aan wat extra koppel en vermogen?
Re: Wie heeft er een 3.0 Alfa Romeo blok in zijn Thema en heeft behoefte aan wat extra koppel en vermogen?
Wat een onzin ik vind mijn thema snel genoeg.
Kan hij niet wat doen aan die draaikolk in mijn benzinetank daar heb ik meer aan Haha.
Kan hij niet wat doen aan die draaikolk in mijn benzinetank daar heb ik meer aan Haha.
Re: Wie heeft er een 3.0 Alfa Romeo blok in zijn Thema en heeft behoefte aan wat extra koppel en vermogen?
Als ik een 3.0 had zou ik zeker meedoen want hij boekt goede resultaten zo te zien. Gisteren sprak ik iemand met een 164 3.0 die daar ook geweest is en hij was er zeer over te spreken.
Niemand interesse?
Niemand interesse?