Gisternacht om iets over twaalf reed ik over de A73 naar huis, toen ik nèt voor mijn afslag werd voorbijgeraasd door een Corvette met een SP nummerbord.....dus 96-97 geloof ik. (In ieder geval dat nieuwere type...) Het fijne was dat ie dezeflde afslag nam als ik en dat hij mij niet echt de ruimte gaf zegmaar.......Het leek mij wel interessant om d'r 's ff achteraan te gaan, wat ik dus ook deed. Hij had snel door dat ik achter 'm zat en probeerde uit alle macht mij zoek te rijden, wat 'm dus gewoon niet lukte! We hebben een minuut of 5 (vonnik best lang met zulke snelheden op plaatsen die er niet voor bestemd zijn...) 'gestoeid' om 't zo maar 's te zeggen. Met snelheden die weliswaar niet boven de 140km/u kwamen, maar toch. Je had z'n gezicht moeten zien toen ie zag wat voor 'n auto hij niet kreeg afgeschud! Echt schitterend!
Nu vraag ik mij af wat er 'mis' was met z'n Corvette. Al is het een automaat, dan nog moet ie een Thema Turbo er toch wel uit kunnen rijden? (Zelfs met mij als chauffeur

Maar goed, ik hoop dat jullie je licht kunnen laten schijnen op dit dilemma.
PS. Lang geleden dat ik zo'n adrenaline-rush heb gehad...haha.