lelijkerd
Re: lelijkerd
Nou begrijp ik waarom Willems zoveel vraagd voor die LX hahahaha.
Ik vind het wel een ..... gewaagde kleurstelling!!
Voorlopig zijn het wél mooie wielen en is het toevallig wél een type 3 SW V6!! Tis inderdaad om te huilen...
Ik vind het wel een ..... gewaagde kleurstelling!!
Voorlopig zijn het wél mooie wielen en is het toevallig wél een type 3 SW V6!! Tis inderdaad om te huilen...
Aan de raamlijsten en achterlichten te zien is het helemaal geen serie 3 en dus geen 3.0 V6, ook al zit er een 8.32 grille op!
Jan Willem, ex sw eigenaar
Jan Willem, ex sw eigenaar
Hee Jan Willem!! Ook nog hier op het forum? Je kan het niet laten he??
Het is inderdaad een type 2, dat is te zien aan het dashboard, maar de teller gaat tot 260, en dat was weer alleen bij een type 3. Verder heeft hij chrome raamlijsten ipv smoke. Goed opgelet dus!!
Het is inderdaad een type 2, dat is te zien aan het dashboard, maar de teller gaat tot 260, en dat was weer alleen bij een type 3. Verder heeft hij chrome raamlijsten ipv smoke. Goed opgelet dus!!
T'is een bwj.91(type2dus) met een v6 van een type 3 die hij er zelf ingeknutselt heeft ,met het gevolg dat hij nu met zijn elektroniek aan't kloten is.
Nee het is geen bekende voor mij,maar ik kijk niet alleen naar de prentjes maar lees ook al wel eens de tekst die er bij staat.