Velgen

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Rudy

Velgen

Unread post by Rudy »

Heb vandaag een set velgen gemonteert en toen een stuk gereden ik vind het waardeloos auto rammelt uit elkaar kan net zo goed een Integrale aanschaffen en die is nog sneller ook. Morgen weer gewoone welgen eronder en daarbij is hij met normale velgen nog sneller ook.

Had tevens de auto ook iets verlaagt dan kun je G.V.D ook geen drempel meer over wat een rot land zeg . Ik ga maar emigreren naar een land waar ze geen drempels kennen, weet iemand waar dat is ?

Rudy
Ronald

Re: Velgen

Unread post by Ronald »

Hmm de Sw is ook verlaagd en heeft 205-50-16 banden. Persoonlijk vindt ik hem goed rijden maar je levert inderdaad een hoop comfort in. Zoals bij het verlagen onderwerp al gezegd is vinden een hoop mensen het wel mooi staan maar niet fijn rijden, en dan moet je het niet doen! Ik zit trouwens bijna nooit aan de grond ( kan me het niet eens herineren) , alleen met een type 3 bumper raak je de stoep nog wel eens als je recht in een parkeervak staat met je neus.

Welk merk veren heb jij dan en welke banden/ wielen?
Frank

Unread post by Frank »

Jezus.....wat voor velgenmaat had je dan erop zitten? 17 inch ofzo met hele platte reepjes rubber eromheen?

Ennuh...in Zimbabwe zijn geen drempels, maar wel meters grote kuilen in de weg en drijfzand.....schiet ook niet op!
Rudy

Unread post by Rudy »

17 inch en kom niet eens fatsoenlijk van het trotwaar alles gaat er morgen weer vanaf. Maar mooi is het niet aan de achterkant zo laag voorkant wel.

Om de auto sneller te krijgen had ik bedacht een intercoeler te monteren maar dan moet ik aan 2 turbo,s en waar laat ik die het zit al behoorlijk vol bij mij ( we zien wel en dromen fijn verder )
Rudy
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”