Ik heb alles gehaald bij ACS in Deurne. Dat is een automaterialenzaak waar ze ook tunen en alarmsystemen enzo inbouwen. Majah, dat is voor jou niet echt in de buurt. Maar bij de meeste automaterialenzaak zullen ze zulke stukken pijp wel hebben. Kost ook wel geld hoor, zoiets....dit stuk pijp hadden ze van een langere pijp van 40 euro afgezaagd. (totale kostenplaatje van filter + adapter + pijp + rubbers etc....69,95, voor dat geld hebben ze 'm er ook opgezet omdat ik lang had moeten wachten op die adapter...)
Maar bij Auto Italia waar ik vandaag was werd mij al verteld dat de diameter van die pijp wel wat groter had mogen zijn.....majah, je kunt niet alles hebben.
Overigens, dat leuke geluid (schijnbaar de turbo zelf) wat ik nu hoorde als ik van het gas afging, dat werd veroorzaakt door een kapotte decelleratieklep. (de standaard "dumpvalve") Heb ik meteen maar laten vervangen. Toch jammer....dat geluidje vond ik wel leuk eigenlijk. Klonk net als sommige rally-auto's
PS. Bij Auto Italia weten ze echt waar ze over praten, kan ik iedereen aanbevelen. En die Peter Nooijen is ook qua prijs de kwaadste niet

40 euro voor ongeveer driekwartier proefrijden/doormeten/afstellen + (gebruikte) decelleratieklep die voor 52 euro in de prijslijst stond. Wel 2dehands, maar werkend dus...
http://www.autoitalia.biz/