Thema SW te koop bij een handelaar.

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Roland

Thema SW te koop bij een handelaar.

Unread post by Roland »

Hallo allemaal.

Er staat een echte Thema 2.0 ie TURBO te koop bij een handelaar
in Boxtel. Elktrische leren voorstoelen, Airco ed. Prijs is 495,00 euroos.
Advertentie staat op http://www.kapaza.nl/
Onder de motorkap heeft het plaatwerk een andere kleur. Vreemd he.
Misschien iets voor een liefhebber. Ik durf niet. Ik blijf bij mijn trouwe 93-er.

Groetjes.
Ronald

Re: Thema SW te koop bij een handelaar.

Unread post by Ronald »

Image

Ik ben jaren geleden al bij deze auto wezen kijken, stond toen in Almelo met een kapotte motor, en een hoop rpest... Eigenlijk had ik hem toen alleen al moeten kopen voor het mooie leren interieur... Ik weet niet hoe de auto er nu bij staat, maar het is natuurlijk niet veel geld! Zoveel SW's rijden er niet rond, en zeker geen turbo's.
Ronald

Unread post by Ronald »

[img]http:// images.kapaza.nl/photolarge/foto625284.jpg[/img]
Ronald

Unread post by Ronald »

Aanhouder wint!!!!
elentinos

Unread post by elentinos »

Hij staat al heel lang in Boxtel te koop. Eerst via Autotrack voor 900 euro geloof ik, en nu op deze manier voor de helft... Het is dat het voor mij erg uit de buurt is, anders zou ik even gaan kijken of het interieur nog de moeite waard is.
Ronald

Unread post by Ronald »

Hij had toen lagerschade in de motor. Sprong ook eigenlijk niet aan dus was een hele gok toen voor mij... Er waren net andere achterspatbord randen in gelast maar er zat nog flink wat roest aan. Wel was er een hoop aan vervangen, oa remmen en banden maar hij stond toen al een jaar stil in een bos!!

Het blijft zonde...
dirk-jan

Unread post by dirk-jan »

Deze auto is van mij geweest jaren geleden..heb er toen behoorlijk wat aan gedaan,was een '88 turbo met alle opties behalve open dak.ik zie op de foto dat er later een nieuw type neus in gezet is...
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”