Thema's gezocht

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Ronald

Thema's gezocht

Unread post by Ronald »

Het lijkt me leuk om eens met andere Thema eigenaren te praten. Afgelopen zondag in Houten stonden er bv nog 3 andere Thema SW's, en ik ben benieuwd wie daar in rijden. Zelf heb ik een type 2 SW en een type 3 V6. Bij de Alfa club hebben ze af en toe een soort bijeenkomst (bij een weg restaurant ofzo) en dit lijkt me leuk om dat eens met Thema's te doen. Is daar animo voor bij andere rijders?

met vr.gr.

Ronald
elentinos

Re: Thema's gezocht

Unread post by elentinos »

Eén van die 3 andere SW's was van mij... :-)

Image
Jan Willem

Unread post by Jan Willem »

Hallo Ronald,

Lijkt me een leuk idee.
Eén van de drie Pininfarina's was van mij, een serie 2 ie16V, die me al 4 jaar zonder al te veel trammelant droog, koel, comfortabel, snel en goedkoop van A naar B en dus ook Houten, Assen en Zandvoort brengt.

Jan Willem
Dick

Unread post by Dick »

Hee Ronald,

Mij ken je al!
Klinkt goed,ik zag trouwens zondag een oudere heer in een Thema 3.0 LX met importkent. v/e 1 jaar oud aan komen rijden,dus er lopen meer gekken zoals ons rond!

gr.Dick

Thema 3.0 LS/LX
Alfa 90 2.5 Qo
Ronald

Unread post by Ronald »

Nou, dat zijn al meer reactie's dan ik verwacht had! Het lijkt mij leuk om een keertje met een stuk of 10 Thema's bij elkaar te komen,en dan sterke verhalen te vertellen... Ik heb altijd Alfa gereden ( 75, 90, Giullietta enz) en wilde eigenlijk nooit een voorwielaandrijver. Alleen zo'n type 3.0 V6 Thema leek mij wel wat. Stom toevallig liep ik viavia tegen een hele mooie Blue Lord 94er aan,voor toen nog 500 gulden! Hij was van een leifhebber die een auto van de zaak gekregen had. Hij wilde hem eerst voor erbij houden maar nadat er was ingebroken in de auto stond hij al een paar maanden stil. Hij zocht een liefhebber en zo kwam ik aan de eerste Thema. Snel een zgan set gele Koni's met Apex veren geregeld en een andere (164) eindemper. Wat een mooi ding! Mijn ex vriendin rijdt er nog steeds mee... Huilen dus... Toen gauw een zwarte type 2 turbo 16V gekocht, wat een beer van een auto! Tussendoor nog een 3.0 V6 automaat gehad, maar daar werd een vriend van mij verliefd op,dus daar rijdt hij nu in. Nu hebben we dus nog een blue scuro type 3 3.5 V6 savali en sinds kort een blue scuro (maar andere tint) type 2 turbo 16V SW, waar we mee in Houten stonden.

We hebben een zwarte en een groene SW zien staan, en toen we over de snelweg weer richting Utrecht reden zagen we een blauwe SW geparkeerd staan.

Hmm, eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen..

Ronald
Ronald

Unread post by Ronald »

Image
Ronald

Unread post by Ronald »

Image

Image

Image
elentinos

Unread post by elentinos »

Okee!!!

Mooi hoor. De 6-spaaks wielen onder de serie 2 sedan zien er erg goed uit. Wat zijn dat voor velgen?
Ronald

Unread post by Ronald »

Dat zijn 16" 7j Speedline velgen,ze waren een jaar oud en zaten onder een 145 td die ingeruild werd. Samen met de verlagingsset staan ze inderdaad heel mooi. Dit alles zit nu onder de SW,de zwarte turbo staat weer "hoog" en is aan een collega verkocht.
Espinet

Unread post by Espinet »

Een oudere heer met een zwart met. LX 3.0 V6 en een kenteken uit Mei 2003 ?
Want dat is mijn schoonvader. De LX heb ik voor hem gevonden nabij Antwerpen.
Ik heb zelf ook een LX (4 jaar geleden uit Duitsland gehaald) Deze auto heeft pas 95.000 km op de teller !
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”