code startblokkering

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Rodger

code startblokkering

Unread post by Rodger »

\Wie kan mij vertellen hoe ik zonder code sleutel en code kaarten mijn wagen aan de praat kan krijgen .

Het is een dedra sw 1.9 td ?

het volgende is gebeurd .... de code lamp ging branden onder het rijden ... ik ben nog normaal thuisgekomen, maar toen ik de wagen opnieuw wilde starten weigerde deze ....

Graag advies om dit zonder al te veel kosten te repareren

Bvd

Rodger
ie turbo

Re: code startblokkering

Unread post by ie turbo »

ik heb het ooit eens door de anwb laten doen.

Een hele elegante dame met kolenschoppen als handen heeft hem er in zijn geheel uitgesloopt...
Repareren ging in mijn geval moeilijk (heel het alarm zit ingegoten in een of ander hard-plastic), goedkoper was in ieder geval om er een nieuwe in te laten zetten (was alleen startonderbreking)

Geef in ieder geval een belletje naar de dealert. Kijk eerst wat die zegt.
Jeroen

Unread post by Jeroen »

Hoi Rodger,

Op de brandstofpomp zit aan de achterzijde, waar de leidingen de pomp in gaan, een kastje, deze moet je verwijderen en een constant plus draad vanaf dit kastje naar de accu trekken.
En dan doet ik het gewoon weer.

Groetjes

Jeroen
Rodger

Unread post by Rodger »

Jeroen,

Bedank voor je advies , ik heb echter al iemand laten komen die inderdaad het zelfde deed zoals jij adviseerde . Echter hij heeft ook de computer onder het dashboard eruit getrokkken zodat het lampje niet meer gaat branden.

ipv een constante + heeft hij de draad gebruikt die al naar de pomp toeliep zodat de brandstofpomp alleen werkt wanneer het contact instaat.

mvg

Rodger
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”