wie o wie heeft een Thema Turbo 1985-1988 (dus type 1, zonder kat.) te koop?
Ik zoek al enige tijd zo'n auto, maar zijn ze er nu werkelijk niet meer?
vrgr
Hans
Gezocht: Thema Turbo 1985-1988
Re: Gezocht: Thema Turbo 1985-1988
Hallo Hans,
Henk van Herk heeft een "Mint" exemplaar staan.
Doe es gek
Groeten Alain
Henk van Herk heeft een "Mint" exemplaar staan.
Doe es gek
Groeten Alain
Alain,
bedankt! Ik zal eens contact zoeken.
Overigens indien ik een geschikte auto tegenkom, wil ik deze ruilen tegen mijn Porsche 928 S 4 van 1986. Doe es gek!?
Groeten,
Hans
bedankt! Ik zal eens contact zoeken.
Overigens indien ik een geschikte auto tegenkom, wil ik deze ruilen tegen mijn Porsche 928 S 4 van 1986. Doe es gek!?
Groeten,
Hans
Hans,
Ik heb nog wel een type twee in de verkoop (zie ad). Vanwaar jou interesse voor een type 1? Alleen de uiterlijke kenmerken of mis ik enkele technische aspecten welke interessant zijn... Over gek doen gesproken, waarom geen type 2 ombouwen naar type 2 technisch en type 1 cosmetisch... Kun je mijn auto mooi als basis voor gebruiken...
Groeten,
Martin
Ik heb nog wel een type twee in de verkoop (zie ad). Vanwaar jou interesse voor een type 1? Alleen de uiterlijke kenmerken of mis ik enkele technische aspecten welke interessant zijn... Over gek doen gesproken, waarom geen type 2 ombouwen naar type 2 technisch en type 1 cosmetisch... Kun je mijn auto mooi als basis voor gebruiken...
Groeten,
Martin
Martin,
mijn interesse komt voort uit het volgende:
- het eerste type vind ik het meest originele
- type 1 is lichter en daarmee sneller, hetgeen ook zo aanvoelt omdat er geen katalysator onder zit.
Type 2 is dus voor mij geen optie.
vrgr
Hans
mijn interesse komt voort uit het volgende:
- het eerste type vind ik het meest originele
- type 1 is lichter en daarmee sneller, hetgeen ook zo aanvoelt omdat er geen katalysator onder zit.
Type 2 is dus voor mij geen optie.
vrgr
Hans