ontmanteling 1991 Thema 2.0 16v serie 2 Station

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
classicpassion

ontmanteling 1991 Thema 2.0 16v serie 2 Station

Unread post by classicpassion »

Ik ga binnekort mijn Thema station ontmantelen.

Zijn er mensen die nog bepaalde onderdelen zoeken ? kleur is madras blue en chassisnummer is nog aanwezig.

NB hou zelf zeker bep[aalde delen aangezien ik weer dezelfde heb teruggekocht maar dan een aubergine kleurige Nardi
Wim Hoornweg

Re: ontmanteling 1991 Thema 2.0 16v serie 2 Station

Unread post by Wim Hoornweg »

Hallo,

Ik ben nog steeds op zoek naar een in mooie staat zijnde bestuurdersstoel voor mijn Thema 2.8 V6(beige...Pullman). Mag ook een andere kleur of stof zijn maar dan moet ik uiteraard wel het gehele interieur hebben...2 stoelen...achterbank...4 hoofdsteunen...en deurpanelen. Dit interieur moet uiteraard wel bij de vloerbeddeking en hemel passen. Ik ben in principe ook op zoek naar een gave linkervoordeur (bestuurderskant) maar dan wel in mijn kleur...bleu petrol metallic kleurnr: FI 471.... anders moet de deur weer helemaal gespoten worden. Dus ik hou me aanbevolen als je een schappelijke prijs vraagt. Liefst aanbieden met foto. Ik zie of hoor het wel.

grt.
Wim Hoornweg (Emmen)
Jan Willem

Unread post by Jan Willem »

Wim,

Misschien moet je eens gaan kijken bij Martin Willems in Emmercompascuum. Ik heb zelf een ie16V Pininfarina in de kleur Blu Patrol Metallic waarin een bruin/groen geruit interieur zit met groene vloerbedekking. Er bestaan ook auto's in deze groen/blauwe kleur met een blauw geruit interieur met blauwe vloerbedekking. De geruite stof op met name de bestuurdersstoel is na 200.000 à 300.000km wel wat sleets. Alcantara ziet er bij deze kilometerstanden meestal nog wel goed uit.
De stoffen delen op de deurpanelen zijn met enige moeite uit te nemen en te verwisselen. Er bestaan meerdere achterbanken die soms in 1 en soms in 2 delen neerklapbaar zijn. Bij de Pininfarina, of SW, is ook de zitting van de achterbank in 2 delen omklapbaar en zijn de hoofdsteunen in de rugleuning bevestigd. Bij de berlina zijn de hoofdsteunen op de hoedenplank bevestigd.
Als je de vloerbedekking wil vervangen zul je ook de stoelen en de middenconsole moeten verwijderen. Ik heb al eens de rails van de voorstoelen moeten doorzagen omdat de inbusbouten met geen mogelijkheid los gingen.
Er bestaan ook elektrisch bediende stoelen en achterbanken. In het dashboard zijn de controlelampjes en relais voor bijvoorbeeld de stoleverwarming al in de auto ingebouwd, maar of de benodigde bedrading ook aanwezig is weet ik niet.
Veel succes met je zoektocht.

Jan Willem
classicpassion

Unread post by classicpassion »

hou op , schij uit man. Ik heb een keurige lederset staan van een berlina .
Met een beetje aanpassen krijg ik de achterbank (uit 1 deel) ook wel in de pininfarina.
Er zitten echter ook elektrisch bediende voorstoelen bij waar maar liefts tien stekkeraansluitingen per stoel op moeten en er blijkt dus niet voorbekabeld te zijn (dwz, ik zag ze niet liggen maar al typende schiet met te binnen dat ik nog niet in de tunnelbak heb gekeken.)
Vooralsnog heb ik dat interieur dus maar weer apart gezet aangezien het me op dit moment even aan tijd ontbreekt om dat eens op mijn gemak uit te zoeken
Rudy van der Heijden

Unread post by Rudy van der Heijden »

Er zit alleen rechtsvoor een stroomtoevoer voor de stoelen voor de rest zit er in de auto geen voorberijding voor electra stoelen (railes behoren ook rechts achterin te zittten)
Veel plezier met inbouwen let op het hele interieur moet er wel even uit.
eise

Unread post by eise »

ik heb nog een lancia staan 2.8 v6 int nog aanwezig maar gaat eruit!
als je er belang bij hebt mag je het voor een schappelijke prijs uit halen.
de kleur is beige compleet redelijke staat
tel 06 21540071 gr eise.
Doezum (gr)
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”