thema lx tipo3 turbo of 3.0v6 gezocht

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Erwin

thema lx tipo3 turbo of 3.0v6 gezocht

Unread post by Erwin »

Met veel plezier heb ik 3 jaar lang een 88ér thema turbo i.e. gereden 165pk 290n uitvoering
Dankzij voorgaande doe hetzelver eigenaar voorzien van 8.32 bankstel inkl. de automatisch rijzende kopsteunen. Echter de auto is veld moeten ruimen wegens elektrische storingen en veel roest rondom elektr. schuifdak welk achteraf slecht ingebouwd was.

Nu bezig aan tweede kappa 2.4 eerst 95ér ls nu een 97ér lx fijne auto's maar ik heb mijn hart verpand aan de Thema

Kan iemand mij helpen bij mijn zoektocht naar een goede Thema type 3 in LX uitvoering bij voorkeur turbo maar v6 ook prima niet meer dan ong 150.000km
Heb eventueel te ruil mijn kappa 2.4LX 130dkm prima staat blauw metalic blauw alcantara afneembare trekhaak.
(foto's op verzoek)
Maar ik wil wel een bedrag bij gezien de kappa meer waard is
wim schiffers

Re: thema lx tipo3 turbo of 3.0v6 gezocht

Unread post by wim schiffers »

Hallo Erwin,

Ben van plan om mijn Lancia Thema LX 3 liter V6 te verkopen, er zit een nieuwe gereviseerde
motor in, welke volgens mij amper 100 km gelopen heeft, ook de aandrijving, koppeling, schijven,
etc zijn nieuw.
De auto staat op 17 inch velgen, OZ-Racing Superturismo.
Even kijken een afneembare trekhaak en schuifkanteldak, voor de rest weet je vast wel wat er
verder allemaal op een LX zit.
Het is een mosgroene auto met een hele fijne soort metallic lak en de chrome strippen langs de
ramen is een soort zwart chroom, heel erg mooi.

Tel nr: 06-25260860

Groeten Wim Schiffers
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”