ls,
Wanneer ik de cd-speler aan heb en door een kuil rij of een scherpe bocht maak valt het geluid van de linker boxen uit. Wanneer ik de cd uit en vervolgens weer aanzet doen de linker boxen het weer tot de volgende kuil of bocht....Het wegvallen van het geluid gebeurt overigens nooit bij de radio.
Wie weet waar dit aan ligt en hoe ik dit kan verhelpen??
bvd!
cd speler valt uit
Re: cd speler valt uit
Ik heb hetzelfde bij de rechterboxen. Gebeurt alleen niet bij kuilen maar willekeurig. De radio doet het bij mij dan ook niet op de rechterspeaker. Heb wel het idee dat het met de cd speler erger wordt. Heb de wisselaar net een paar weken erin en tijdens het monteren heb ik even een stekkertje achterop de ICS losgehaald. Denk dat dat voor de speakers of een deel daarvan bedoeld was. Dat is het eerste waar ik naar ga kijken. Denk dat deze niet goed vastzit.
Dat van jou lijkt meer op een breukje in de kabel van de wisselaar te duiden. Als je de kabel bij de wisselaar tijdens het afspelen eens wat heen en weer beweegt, heb je het dan ook?
Dat van jou lijkt meer op een breukje in de kabel van de wisselaar te duiden. Als je de kabel bij de wisselaar tijdens het afspelen eens wat heen en weer beweegt, heb je het dan ook?
Ik heb iets dergelijks ook gehad 2 jaar geleden: eerst af en toe in een bocht of een kuil, daarna steeds vaker en ook niet alleen meer in 1 box. Nadat ik tevergeefs de boxen en de aansluitingen/kabels heb gecontroleerd heb ik de CD-wisselaar eens naar een audio/tv/video-reparateur gebracht. Die zag een paar losse contacten die hij heeft vastgesoldeerd en sindsdien heb ik nooit meer een probleem gehad. De moeite van het proberen waard lijkt me. Veel succes!
Henk
Henk
Is inderdaad ook nog een optie. Zal er binnenkort eens mee bezig