Hallo,
Ik ben op vakantie in Spanje en tijdens het rijden stopt spontaan mijn radio ermee. IN het scherm keurig radio off. maar krijg hem niet meer aan. Ook is toen mijn centrale deurvergrendeling gestopt. Ik moet nu alle deuren met de hand afsluiten, alle moters van de vergrendeling doen niets. mijn afstandbediening van de vergrendeling werkt wel de lampjes (knipperlichten)op de auto knipperen en ontvangen signaal. Erg lastig maar valt mee te leven. maar ik moet ook nopg 1400 km terug en zonder radioof cd is dat minder.
Is dit een zekering kwestie of is er meer aan de hand?
Wie heeft er suggesties of een oplossing.
Gaarne op de site antwoorden en niet op mijn mail adres.
Met vriendelijke groet Ton.
radiostilte en centrale vergrendeling
Re: radiostilte en centrale vergrendeling
Beste Ton,
Het is heel waarschijnlijk te verhelpen door zekeringen te vervangen,
de zekeringen zijn te vinden in het zekeringen kastje onder het dashboard links van het stuur.
Voor de centrale deurvergrendeling moet je de zekering hebben in het onderste gedeelte (drie rijen, vijf kolommen), de eerste rij, derde van links deze is 20 ampere (deze is ook voor de radio).
De zekering voor het Bose systeem vindt je in het bovenste gedeelte, je ziet daar een blok van twee kolommen en vijf rijen, direct daar linksonder vindt je de zekering van 25 ampere.
Het kan ook nog de zekering voor de autoradio zijn deze vindt je weer in het onderste gedeelte, eerste rij, eerste van links.
Veel succes en nog een prettige vakantie,
Ruud
Het is heel waarschijnlijk te verhelpen door zekeringen te vervangen,
de zekeringen zijn te vinden in het zekeringen kastje onder het dashboard links van het stuur.
Voor de centrale deurvergrendeling moet je de zekering hebben in het onderste gedeelte (drie rijen, vijf kolommen), de eerste rij, derde van links deze is 20 ampere (deze is ook voor de radio).
De zekering voor het Bose systeem vindt je in het bovenste gedeelte, je ziet daar een blok van twee kolommen en vijf rijen, direct daar linksonder vindt je de zekering van 25 ampere.
Het kan ook nog de zekering voor de autoradio zijn deze vindt je weer in het onderste gedeelte, eerste rij, eerste van links.
Veel succes en nog een prettige vakantie,
Ruud