Motorkap open
Motorkap open
Mijn motorkap is opengevlogen toen ik op de autosnelweg reed! Wij leven nog maar de motorkap, mijn voorruit, ruitenwissers en dak komen er niet zo goed van af!! Heeft er dit nog iemand tegengekomen?
Re: Motorkap open
Een aantal maanden geleden heb ik voor onze beide Lancia's, Ypsilon en Lybra een aangetekende brief ontvangen om het slot van de motorkap te vernieuwen. Dus het zal wel vaker zijn voorgekomen. Het is bij Lancia bekend, als ik jou was dan zou ik Lancia hiervoor aansprakelijk stellen!
Beste Ruud
Bedankt voor je reactie!
Ge moogt gerust zijn dat ik Lancia hiervoor aansprakelijk stel!
Komt dat tegen zeg!
Heb je die brief nog liggen?
Zou je die kunnen doorfaxen? (+32)50/84.00.88
Alvast bedankt!
Bedankt voor je reactie!
Ge moogt gerust zijn dat ik Lancia hiervoor aansprakelijk stel!
Komt dat tegen zeg!
Heb je die brief nog liggen?
Zou je die kunnen doorfaxen? (+32)50/84.00.88
Alvast bedankt!
Ik heb inderdaad ook een aangetekende brief van Fiat Nederland gehad en kon daarmee kostenloos de zaak laten controleren. Meer dan het slot van de motorkap smeren hebben zo trouwens niet gedaan maar in de lijst van checkpunten bij een servicebeurt is nu wel de controle van dit slot opgenomen.
Op het Duitse Lybra forum stond al eerder een verhaal van een Lybra rijder die hetzelfde als Sven heeft meegemaakt. Ik weet niet of Fiat Duitsland toen Lybra's heeft laten terugkomen.
Nu dit probleem bij Lancia bekend is en in België (ik geloof dat Sven daar woont) geen actie is ondernomen kun je ze volgens mij inderdaad aansprakelijk stellen.
Succes!
Op het Duitse Lybra forum stond al eerder een verhaal van een Lybra rijder die hetzelfde als Sven heeft meegemaakt. Ik weet niet of Fiat Duitsland toen Lybra's heeft laten terugkomen.
Nu dit probleem bij Lancia bekend is en in België (ik geloof dat Sven daar woont) geen actie is ondernomen kun je ze volgens mij inderdaad aansprakelijk stellen.
Succes!