Audio funktie van navigatie Lancia Lybra

Discussie en vraagbaak over Lybra
Bart

Audio funktie van navigatie Lancia Lybra

Unread post by Bart »

Sinds kort rijd ik in een Lancia Lybra met een navigatie toevoeging, geintegreerd in het ICS. In het configuratiesysteem heb ik de audiofunktie staan als "gedempt" (volgens instructie boekje). Het navigatie systeem werkt verder perfect, alleen is er helemaal geen audio funktie te horen. Wat moet ik doen om toch te toevoeging audio te kunnen gebruiken ??. Ik weet niet hoe ik deze verder moet configuren met de radio ?? Wie kan mij helpen.
joop

Re: Audio funktie van navigatie Lancia Lybra

Unread post by joop »

Als je op de knop NAVI drukt opent een nieuwe keuze blok waarbij ook volume staat. Ga hier op staan en je kunt met met de knop onder sos het volume van de stem beinvloeden. Om dit vast te houden op dezelfde knop drukken.
Bart

Unread post by Bart »

Joop,
De knop NAVI komt bij mij niet voor. Is er eventueel een andere knop die ook deze funktiemogelijkheid heeft.
joop

Unread post by joop »

Bij mij zitten er onder het scherm vijf knoppen. Van links naar rechts zijn dit Main,tel,audio,navi en dan trip.
De knop navi gebruik ik dan om het hele navigatie systeem te bewerken.
Bart

Unread post by Bart »

Ik vemoed dat het scherm in mijn auto toch anders is. De volgende knoppen zijn van links naar recht (onder her scherm): Loud, TP/AF, Scan/Miss, Is, Exp. De funkties zijn als volgt:
Loud : Inschakeltoets LOUDNESS-funktie
Tp/AF: Inschakeltoets Traffic Program en Alternative Frequentie (voor ontvangst van RDS-programma's)
Scan/Miss : Inschakeltoets voor zenders te beluisteren en om muziekstukken te herhalen
Is : Inschakeltoets voor optimaal ontvangst
Exp : Instellen parameters voor de autoradio

Heb jij hier iets aan ??
joop

Unread post by joop »

Op de foto staat dat het een ics is zonder navigatie systeem. Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen. Ik denk dat je een belangrijke knop mist.
Michel

Unread post by Michel »

Hallo Bart,

Indien je ook een autotelefoon op je ICS hebt aangesloten, moet je eens navigatie proberen zonder dat je toestel in de houder zit. Als je dan wel audio hebt weet je dat het aan de mute-functie van de telefoon ligt. deze kan de audio van de navigatie in de weg zitten. Oplossing is dan een aparte speaker te gebruiken voor de audio.

groeten
Michel
Michel

Unread post by Michel »

check ook je expert-instellingen. uit mijn hoofd moet phone in zijn aangevinkt ipv phone on en kanaal 2. hier moet je het waarschijnlijk in zoeken.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”