Hallo,
Ik ben in het bezit van een Lybra 1.9 jtd (135 pk) sw met navigatiesysteem met geïntegreerde GSM-telefoon. Als ik de simkaart insteek duurt het vaak 10 tot 15 minuten voordat deze om de pincode vraagt, nodig om te actieveren.
Is dit herkenbaar en hoe is dit op te lossen?
Dank voor evt. reacties.
Joop
ICS met geïntegreerde GSM-telefoon.
Re: ICS met geïntegreerde GSM-telefoon.
Hallo Joop,
Lijkt me niet normaal, wellicht is het contact tussen de kaart en de unit slecht waardoor deze pas contact maakt als de temperatuur toeneemt. Misschien helpt het als je wat contactspray er op spuit?? Bij mijn pc met wireless card was het contact ook niet goed waardoor de verbinding niet altijd tot stand kwam, beetje spray erop en het was al een stuk beter.
Michel
Lijkt me niet normaal, wellicht is het contact tussen de kaart en de unit slecht waardoor deze pas contact maakt als de temperatuur toeneemt. Misschien helpt het als je wat contactspray er op spuit?? Bij mijn pc met wireless card was het contact ook niet goed waardoor de verbinding niet altijd tot stand kwam, beetje spray erop en het was al een stuk beter.
Michel
Hallo Michel,
Dank voor de tip, het werkt!
gr.
Joop
Dank voor de tip, het werkt!
gr.
Joop
Kan iemand me uitleggen hoe ik een simkaart kan plaatsen in het ICS systeem? Heb ik hiervoor een speciale insteek kaart voor nodig?
Je hebt hiervoor een creditcard formaat voor nodig. Als je een simkaart nieuw koopt zit die in een creditcard welke je er dan uit moet drukken. Bij de dealer zijn ook kaarten te krijgen waarin je kleine simkaart past. De eerste optie is wel goedkoper. Gewoon de kleine kaart vastplakken met goede tape. Werkt bij mij ook.