waarom bouwt lancia geen coupe op de bodemplaat van de croma,
lancia= en moet een merk voor fijnproevers blijven, daar hoort naar mijn mening
een coupe bij eigenlijk ook cabrio,s maar we moeten maar even geduld hebben.
nu de thesis uit de produktie gaat., schoudersrecht en doorgaan.
fiat croma
Re: fiat croma
Is een goed idee, ware het niet dat het onderstel een waardeloos onderstel blijkt te zijn.
Op dit onderstel van opel/saab wordt van alles gebouwd en er is volgens alfa/fiat behoorlijk wat mis mee. Rijdend met de croma merk je het niet echt, maar de alfa 159 is met dit onderstel niet echt een sportieve bolide. De italianen hebben een geheel andere filosofie over hoe een onderstel gebouwd dient te worden!
En dan heb ik het nog niet eens over de rest.
Ciao,
Frank
Op dit onderstel van opel/saab wordt van alles gebouwd en er is volgens alfa/fiat behoorlijk wat mis mee. Rijdend met de croma merk je het niet echt, maar de alfa 159 is met dit onderstel niet echt een sportieve bolide. De italianen hebben een geheel andere filosofie over hoe een onderstel gebouwd dient te worden!
En dan heb ik het nog niet eens over de rest.
Ciao,
Frank
Re: fiat croma
Veel te gedateerd onderstel zonder toekomst. Het zou pure geldsmijterij zijn. Goed genoeg voor de Croma maar bij Alfa willen ze er heel graag z.s.m. vanaf wat de 159/Brera/Spider betreft. Dus dan zou een Lancia geen goed idee zijn. Lancia moet achter Alfa aan en binnen een aantal jaren over het beste beschikken wat er op het gebied van grotere bodemplaten bestaat. Over 5 jaar rijdt de eerste achterwiel aangedreven Lancia weer rond. Daar zet ik m'n geld op in.
Mattia
Mattia