Hoi Koen
Ik moet toegeven, soms zijn mijn epistels wat aan de rare kant, ligt niet aan jullie maar aan mij.
Het reclamebudget is blijkbaar serieus opgepompt tot een aanvaardbaar peil. En dan is er nog niet eens een nieuw model, dus: "moeders hou uw zonen van de tv vandaan als de Delta ten tonele verschijnt", want ik vrees dat we zullen opstaan, leven en gaan slapen met Delta-reclaampkes allerhande. Had daarstraks een geanimeerd gesprek met een Geneef (inwoner uit Geneve); terwijl hij niet eens een Lancialiefhebber is, was hij razend benieuwd naar de premiere van de Delta.
Natuurlijk heeft Lancia geluk dat Brunni ontvoerd werd door een françoos. Nu denk ik dat de onderhandelingen wel anders zouden zijn, zou je haar terug willen strikken voor een reclamecampagne.
Het was gewoon aardig meegenomen dat die onbekende (althans voor mij) Brunni gaat samenhokken in het Elysée! Het leek me leuk de volgende goddin uit de spotjes aan een andere dictator te koppelen, helaas speelt de Fidel niet meer mee. Of gelukkig maar?!
hahaha
Het belangrijkste is: dat die Delta alle verwachtingen kan inlossen! Ik ben curieus!!!!
Bart