Wéér 31 Lancia's te winnen op Q!

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
Mathias

Wéér 31 Lancia's te winnen op Q!

Unread post by Mathias »

Wat fijn Belg te zijn!!! :)

In maart kan je iedere dag een Musa winnen zo te zien!

Wie doet deze keer mee? :D
Koen

Re: Wéér 31 Lancia's te winnen op Q!

Unread post by Koen »

Het volgende wou ik eigenlijk bij het Y forum posten : ook een (1 ?) Ypsilon te winnen bij het magazine "Elle".
Een franstalige affiche die ik vandaag in Brussel zag hangen. Bestaat er ook een nederlandstalige versie van ? "Zij" ?

En wat met "Hij" ? :-P (lijkt wel dat NL kledingmerk...)
Of is daar binnenkort de Delta voor ? Vind ik niet goed die opdeling man-vrouw : zo heeft Lancia België er voor gezorgd dat de Ypsilon vooral een vrouwenauto is geworden.
Ondanks een (too little, too late) campagne met één of andere gebruinde jongeman, heeft de Ypsilon maar bij 50% van de Belgische bevolking kans gehad.

Stom stom stom.

Koen
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Je kan zeggen wat je wil, maar aan de reclame-campagnes zal het deze keer niet liggen!
Je wordt momenteel platge-Lancia-bombardeerd met Brunni en de Musa's. Nu, mij hoor je niet klagen, het zijn mooie spotjes. Het Brunni-effect doet wonderen. Blijkbaar worden weer op verschillende wijzes Lancias verloot en in elke review van het Autosalon zat wel een brokje Lancia.

Ik heb de indruk dat het Lancia-management eindelijk iedereen op de juiste rails heeft staan: reclame maken tot iedereen geïndoctrineerd is. Het grootste colamerk heeft ooit een jaartje geen reclame gemaakt: het kost handenvol geld en iedereen kent en drinkt ons produkt al. Foute beslissing zo bleek later, de verkoop zakte als een pudding in mekaar. Mensen moeten constant geterroriseerd worden met reclame allerhande. Zo ook is het voor ons zo-geliefd produkt.

Ik verwacht als de Delta/hpe op de markt komt: dat we het allemaal zullen geweten hebben. Ik ben curieus welke actrice/zangeres ze nu weer hebben kunnen strikken? En zouden ze haar nu ook deze keer weer kunnen koppelen aan één of ander grappig presidentje?

FIAT (het concern) staat weer achter haar Lancias! En je merkt het: het is weer pure auto-emocion! Om effe de slogan van een blik-fabrikant te gebruiken. En weet je: slogans werken! Mensen moeten zich kunnen spiegelen aan een bepaalde gedachte. La prima city limo! Il granturismo!
Koen

Unread post by Koen »

"""Je kan zeggen wat je wil, maar aan de reclame-campagnes zal het deze keer niet liggen!"""

Wat wil je met "deze keer" zeggen ? Of is het gewoon een / de gekende uitdrukking ?
Bedoel je dus : als de Lancia's nu nog te weinig verkopen (na inderdaad heel wat reklame), zoek dan de fout ergens anders in heel het gebeuren.
Zoals : dealers, prijzen, vooroordelen, hoge(re) leasing, etc.

"""Ik verwacht als de Delta/hpe op de markt komt: dat we het allemaal zullen geweten hebben. Ik ben curieus welke actrice/zangeres ze nu weer hebben kunnen strikken? En zouden ze haar nu ook deze keer weer kunnen koppelen aan één of ander grappig presidentje?"""

Ik denk ook dat ze serieuze reklame gaan maken.
Wat "president-koppelen" betreft : bij mijn weten zijn er dit jaar alleen presidentsverkiezingen in de US.
Dus : Hillary is al bezet, Obama is braaf getrouwd en McCain mag niet vreemd gaan.

Koen
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Hoi Koen

Ik moet toegeven, soms zijn mijn epistels wat aan de rare kant, ligt niet aan jullie maar aan mij. ;-)

Het reclamebudget is blijkbaar serieus opgepompt tot een aanvaardbaar peil. En dan is er nog niet eens een nieuw model, dus: "moeders hou uw zonen van de tv vandaan als de Delta ten tonele verschijnt", want ik vrees dat we zullen opstaan, leven en gaan slapen met Delta-reclaampkes allerhande. Had daarstraks een geanimeerd gesprek met een Geneef (inwoner uit Geneve); terwijl hij niet eens een Lancialiefhebber is, was hij razend benieuwd naar de premiere van de Delta.
Natuurlijk heeft Lancia geluk dat Brunni ontvoerd werd door een françoos. Nu denk ik dat de onderhandelingen wel anders zouden zijn, zou je haar terug willen strikken voor een reclamecampagne.
Het was gewoon aardig meegenomen dat die onbekende (althans voor mij) Brunni gaat samenhokken in het Elysée! Het leek me leuk de volgende goddin uit de spotjes aan een andere dictator te koppelen, helaas speelt de Fidel niet meer mee. Of gelukkig maar?!
hahaha

Het belangrijkste is: dat die Delta alle verwachtingen kan inlossen! Ik ben curieus!!!!

Bart
Dimitri

Unread post by Dimitri »

P-magazine schreef in de P van vorige week: "Zijn troeven: Op de éérste plaats zijn uiterlijk. Wat dat betreft, zijn we er tamelijk gerust in. De nieuwe Delta stáát er en de kans dat u hem met een andere auto zal verwisselen, is haast onbestaande. "

Dit is toch al positief en zeker als het van een belg komt, want geef toe belgen zijn nogal anti-italiaans.

eerst zat ik mijn vriendin te overtuigen om de 500 te kopen, nu zaag ik over haar kop om de delta te kopen. ik kreeg als antwoord, ja tuurlijk dan kan jij ermee rondrijden zeker? hoe komt ze erbij? :-o
Koen

Unread post by Koen »

En ga je dan aan de Fidel, La Esterella koppelen ...?
jantheaugustaman

Unread post by jantheaugustaman »

Die Q-Musas worden betaald door de smskes, maar de nieuwe Delta ga ik dinsdag zelf in Genève bekijken. Ik zal geen spijt hebben om mijn 175 pk diesel Thesis te ruilen voor een 195 pk diesel Delta!
Forza Lancia!
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”