Nieuw logo ?

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
Koen

Nieuw logo ?

Unread post by Koen »

Op het duitse onderdeel een foto gevonden : de voorkant van een Y Sport.
Maar : ook een nieuw logo voor Lancia!

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... 390&t=8345

Koen
Mattia Lybra2.0Berlina

Re: Nieuw logo ?

Unread post by Mattia Lybra2.0Berlina »

Ik heb gelezen dat het een fotoshop is van Fiat auto press zelf (omdat het logo nog niet af was tijdens het maken van de persfoto´s van deze Ypsilon) en dat het echte exemplaar nog mooier is. Ikzelf vind dat het traditionele vaandel met speer (en misschien ook het stuurwiel) een groot gemis is. Er zijn bijna geen logo´s geweest in Lancia historie (behalve de eersten vlak na 1906 en even 1 type in de jaren ´70) zonder de befaamde LANCIA vaandel met speer. Ik zie liever een veel kleinere aanpassing.

Het is echter niet lelijk en men zoekt natuurlijk naar een geheel nieuw imago....maar dan zou ik niet beginnen met het logo maar liever met de auto´s en al het andere!
Edward

Unread post by Edward »

Het nieuwe logo is officieel. Kijk maar eens op www.lancia.com. Het is wel wennen maar zeker wel stijlvol.
lancia

Unread post by lancia »

Ik vind het niet echt mooi, is het een verwijzing naar het verleden?
Mattia Lybra2.0Berlina

Unread post by Mattia Lybra2.0Berlina »

Dat is inderdaad wel heel officieel, en wat voorbarig vind ik om dat nu al op de site te zetten, terwijl de auto die in de nieuwste reclame voorbij komt nog het oude heel erg mooie logo heeft.
aldo

Unread post by aldo »

www.italian-cars-club.com il novanta per cento dei lancisti vota no per il nuovo emblema mi sa che quelli che anno deciso di fare questo emblema nuovo anno bevuto troppo limoncello
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”