...oftewel natuurlijk Wim Oude Weernink. Ik was vandaag de eerste officiele koper van de derde druk, dit jaar gereviseerd uitgebracht en up-to-date tot (begin) 2006. Ter plekke (Rotterdam) gesigneerd door de autheur! Het boek is HET standaardwerk over het merk. Op beurzen zocht ik al jaren naar een betaalbare Engelse versie van de eerste of tweede druk uit 1980 en 1991 (de meeste exemplaren die aangeboden worden zijn in het Italiaans), maar de goedkoopste die ik vond was E300,-. Compleet gestoord natuurlijk. Allemaal volkomen overbodige onzin nu er gewoon een kakelverse derde druk in het Engels is! En volledig in kleur, voor het eerst - de z/w-foto's hebben ook allemaal een beetje sepia-zweem voor de sfeer.
Het boek is op maar een plek in Nederland te koop, en ze rekenen geen porto binnen NL. Scheelt een stuk met bestelling rechtstreeks bij de drukkerij (in Belgie). De betreffende autoboekenzaak is geen sponsor van VL (hoewel ik het ze een keer heb gesuggereerd) dus mail me voor het verkoopadres/website.
La Lancia van WOW
Re: p.s....
Hoi Peter,
Waarom schrijf je dan niet meteen dat je het boek bij Ellen kan kopen!
Gewoon Autonet in Rotterdam bellen, deze speciaal zaak zit op de
Oost Zeedijk 350. tel nummer 010-2800516 of stuur een mail naar
info@autonetcarbooks.com
Joop
Waarom schrijf je dan niet meteen dat je het boek bij Ellen kan kopen!
Gewoon Autonet in Rotterdam bellen, deze speciaal zaak zit op de
Oost Zeedijk 350. tel nummer 010-2800516 of stuur een mail naar
info@autonetcarbooks.com
Joop
Re: p.s....
Wat een geheimdoenerij over de prijs van dat boek (3de editie) zeg ! Echt Nederland op zijn smalst !
Met vriendelijke groet,
Lorenzo M.
Met vriendelijke groet,
Lorenzo M.
Re: La Lancia van WOW
Eeh,
de eerste officiele koper? In Nederland dan...
Hebben het boek al weken in huis. La-Lancia punt com 8 tientjes.
de eerste officiele koper? In Nederland dan...

Hebben het boek al weken in huis. La-Lancia punt com 8 tientjes.
Re: La Lancia van WOW
Inderdaad al weken in huis en helaas konden we niet bij de Belgische persintro zijn. Zelfs spontane persoonlijke uitnodiging ontvangen van Belgische Lancia vrienden.
Het boek is absoluut zijn geld waard. Als je het gelezen hebt zie je pas hoeveel er daadwerkelijk door de Italiaanse auto industrie is uitgevonden.
Het boek is absoluut zijn geld waard. Als je het gelezen hebt zie je pas hoeveel er daadwerkelijk door de Italiaanse auto industrie is uitgevonden.