kappa/lybra
kappa/lybra
Ik heb helaas mijn kappa ls 2.0 20v 155pk 1996 tegen een tram geparkeerd. Dus opzoek naar vervanging. Nu twijvel ik of zal overstappen naar een lybra 1.8 16v lx. Is deze auto net zo fijn als de kappa of kan ik beter opzoek gaan naar de kappa?
Re: kappa/lybra
beste,
Je mag niet te gauw naar een kleiner model overstappen.Da's een raad van mijn garagist. Ik had ook dezelfde Kappa. Je bent die ruime wagen zo gewoon, dat je een kleinere niet meer gewoon wordt.
Je mag niet te gauw naar een kleiner model overstappen.Da's een raad van mijn garagist. Ik had ook dezelfde Kappa. Je bent die ruime wagen zo gewoon, dat je een kleinere niet meer gewoon wordt.
beste vriend,
ik weet dat de kappa een prachtige rij genot geeft,
al hoewel als je het bij een lancia houd zal je het verschil niet zo direct merken ,
de nieuwe serie van lancia beterd met de tijd altijd meer en meer,
als je klasse wilt behouden neem dan de lancia thesis,
en je zit met superklasse in een droom salon,
waar een duitser prijs vergelijking helemaal niet tegen aan kan,
heb met een goede kennis de ganse dag aan rondrijden geweest met een lancia thesis,
amaaaaaaai dat is gewoon een droom qua comfort en noem maar op,
ok maar dan moet je plus minus 43000€ neer leggen voor een nieuwe,
maar dan weet ge wel wat ge hebt,natuurlijk vergeet je dan de kappa
ha ha ha groetjes florindo
ik weet dat de kappa een prachtige rij genot geeft,
al hoewel als je het bij een lancia houd zal je het verschil niet zo direct merken ,
de nieuwe serie van lancia beterd met de tijd altijd meer en meer,
als je klasse wilt behouden neem dan de lancia thesis,
en je zit met superklasse in een droom salon,
waar een duitser prijs vergelijking helemaal niet tegen aan kan,
heb met een goede kennis de ganse dag aan rondrijden geweest met een lancia thesis,
amaaaaaaai dat is gewoon een droom qua comfort en noem maar op,
ok maar dan moet je plus minus 43000€ neer leggen voor een nieuwe,
maar dan weet ge wel wat ge hebt,natuurlijk vergeet je dan de kappa
ha ha ha groetjes florindo
Je moet mij niet overtuigen om met Lancia te rijden, dit doe ik al 24 jaren.
Ik heb me nu een Kappa Coupé aangeschaft omdat ik de Thesis nu eenmaal te lelijk vind. De grote baas van Fiat zal het zich nog beklagen want hij wordt gewoon niet verkocht omdat te lelijk en een minister-auto !!
Ik heb me nu een Kappa Coupé aangeschaft omdat ik de Thesis nu eenmaal te lelijk vind. De grote baas van Fiat zal het zich nog beklagen want hij wordt gewoon niet verkocht omdat te lelijk en een minister-auto !!
hey !!!beste lancista dirk zo te zien moet ik u zeker niet overtuigen wat betreft ,al de jaren dat ge met lancia rijd, maar dat ge zegt dat de thesis een vieze auto is ,
dat zal wel een persoonlijke goesting zijn ,ik heb enige weken geleden een lybra jtd besteld,
maar als ik de mogelijk moest gehad hebben dan was het een thesis geweest,
je moet er maar eens een proefrit mee maken en dan zul je het verschil zien met de auto die je nu bezit,
ps. ik zeg niet dat een kappa niet mooi rijd het is ook een prachtige auto maaaaaaaaaar de nieuwe generatie voldoed toch meer aan de kwaliteiten van de verwenning in deze tijd,
groetjes florindo,meuwes dirk schreef:
>
> Je moet mij niet overtuigen om met Lancia te rijden, dit doe
> ik al 24 jaren.
> Ik heb me nu een Kappa Coupé aangeschaft omdat ik de Thesis
> nu eenmaal te lelijk vind. De grote baas van Fiat zal het
> zich nog beklagen want hij wordt gewoon niet verkocht omdat
> te lelijk en een minister-auto !!
dat zal wel een persoonlijke goesting zijn ,ik heb enige weken geleden een lybra jtd besteld,
maar als ik de mogelijk moest gehad hebben dan was het een thesis geweest,
je moet er maar eens een proefrit mee maken en dan zul je het verschil zien met de auto die je nu bezit,
ps. ik zeg niet dat een kappa niet mooi rijd het is ook een prachtige auto maaaaaaaaaar de nieuwe generatie voldoed toch meer aan de kwaliteiten van de verwenning in deze tijd,
groetjes florindo,meuwes dirk schreef:
>
> Je moet mij niet overtuigen om met Lancia te rijden, dit doe
> ik al 24 jaren.
> Ik heb me nu een Kappa Coupé aangeschaft omdat ik de Thesis
> nu eenmaal te lelijk vind. De grote baas van Fiat zal het
> zich nog beklagen want hij wordt gewoon niet verkocht omdat
> te lelijk en een minister-auto !!
gentile Florindo,
Ik begrijp dat de nieuwe auto's steeds meer geavanceerd, geperfectioneerd en moderner zijn, maar het oog wil ook wat ! Ik ben er zeker van dat de Thesis een prachtige wagen is : VAN BINNEN !!
Vandaar dat er vele lancisti terug grijpen naar de modellen van weleer, dat waren tenminste mooie wagens, zoals de cabrio's en de coupé's, die ze nu niet meer maken..........dat waren auto's om naar om te kijken.........ook Fiat en Alfa Romeo maakten vroeger veel mooiere wagens (30 jaar geleden-) Hoe komt dat ? ligt dat aan de nieuwe leiding van de Fiat-groep ?.........
Ik begrijp dat de nieuwe auto's steeds meer geavanceerd, geperfectioneerd en moderner zijn, maar het oog wil ook wat ! Ik ben er zeker van dat de Thesis een prachtige wagen is : VAN BINNEN !!
Vandaar dat er vele lancisti terug grijpen naar de modellen van weleer, dat waren tenminste mooie wagens, zoals de cabrio's en de coupé's, die ze nu niet meer maken..........dat waren auto's om naar om te kijken.........ook Fiat en Alfa Romeo maakten vroeger veel mooiere wagens (30 jaar geleden-) Hoe komt dat ? ligt dat aan de nieuwe leiding van de Fiat-groep ?.........
beste dirk, de concurentie is vandaag zo groot geworden dat de groep fiat mee moet of ze kunnen
de boel sluiten,dat is mijn gedachte ervan,
nu uitendelijk rij ik graag met lancia op de eerste plaats het is een beetje een exclusieve auto,
tegenover veel andere,en rijd ook heel tof,ik zeg niet dat ze daarom beter zijn of mooier maar ik zit in de auto bij het rijden en dat geeft mij een heel ander gevoel,het is een auto die van vandaag op morgen
niet zomaar beu wordt,de afwerking heeft toch een mooie uitstraling en dat zie ik niet bij nen duitse
auto met prijsvergelijking,
groetjes florindomeuwes dirk schreef:
>
> gentile Florindo,
>
> Ik begrijp dat de nieuwe auto's steeds meer geavanceerd,
> geperfectioneerd en moderner zijn, maar het oog wil ook wat !
> Ik ben er zeker van dat de Thesis een prachtige wagen is :
> VAN BINNEN !!
> Vandaar dat er vele lancisti terug grijpen naar de modellen
> van weleer, dat waren tenminste mooie wagens, zoals de
> cabrio's en de coupé's, die ze nu niet meer
> maken..........dat waren auto's om naar om te
> kijken.........ook Fiat en Alfa Romeo maakten vroeger veel
> mooiere wagens (30 jaar geleden-) Hoe komt dat ? ligt dat
> aan de nieuwe leiding van de Fiat-groep ?.........
de boel sluiten,dat is mijn gedachte ervan,
nu uitendelijk rij ik graag met lancia op de eerste plaats het is een beetje een exclusieve auto,
tegenover veel andere,en rijd ook heel tof,ik zeg niet dat ze daarom beter zijn of mooier maar ik zit in de auto bij het rijden en dat geeft mij een heel ander gevoel,het is een auto die van vandaag op morgen
niet zomaar beu wordt,de afwerking heeft toch een mooie uitstraling en dat zie ik niet bij nen duitse
auto met prijsvergelijking,
groetjes florindomeuwes dirk schreef:
>
> gentile Florindo,
>
> Ik begrijp dat de nieuwe auto's steeds meer geavanceerd,
> geperfectioneerd en moderner zijn, maar het oog wil ook wat !
> Ik ben er zeker van dat de Thesis een prachtige wagen is :
> VAN BINNEN !!
> Vandaar dat er vele lancisti terug grijpen naar de modellen
> van weleer, dat waren tenminste mooie wagens, zoals de
> cabrio's en de coupé's, die ze nu niet meer
> maken..........dat waren auto's om naar om te
> kijken.........ook Fiat en Alfa Romeo maakten vroeger veel
> mooiere wagens (30 jaar geleden-) Hoe komt dat ? ligt dat
> aan de nieuwe leiding van de Fiat-groep ?.........
geachte heer,
ik geef je meer dan 100 % gelijk. Een Lancia is voor kenners en daarom exclusief. In elke straat staan 5 BMW's of Mercedessen, dat is niks speciaals meer.........trouwens, als ge ziet wie er in een BMW rijdt,!!!!ik moet er geen tekening bij maken.....
Voor mij rijdt een Lancia fantastisch, en dat de stukken een beetje duur zijn, neem ik er bij....
Mijn eerste Lancia was een Gamma, dan een Thema, dan een Kappa, en nu een Kappa Coupé. Ik heb alle mogelijke informatie een leeslectuur over Lancia en ik blijf bij mijn standpunt: Die Vincenzo was een fastastische gast. Wat mijn volgende (binnen 5 Jaar ?) gaat worden weet ik nog niet, alleszins een Lancia, maar een Thesis ? denk ik niet, alhoewel, heb al een foto gezien van de thesis coupé, en da's wel de moeite.....
groetjes.
ik geef je meer dan 100 % gelijk. Een Lancia is voor kenners en daarom exclusief. In elke straat staan 5 BMW's of Mercedessen, dat is niks speciaals meer.........trouwens, als ge ziet wie er in een BMW rijdt,!!!!ik moet er geen tekening bij maken.....
Voor mij rijdt een Lancia fantastisch, en dat de stukken een beetje duur zijn, neem ik er bij....
Mijn eerste Lancia was een Gamma, dan een Thema, dan een Kappa, en nu een Kappa Coupé. Ik heb alle mogelijke informatie een leeslectuur over Lancia en ik blijf bij mijn standpunt: Die Vincenzo was een fastastische gast. Wat mijn volgende (binnen 5 Jaar ?) gaat worden weet ik nog niet, alleszins een Lancia, maar een Thesis ? denk ik niet, alhoewel, heb al een foto gezien van de thesis coupé, en da's wel de moeite.....
groetjes.
trouwens beste dirk de uiterlijkheid van de wagen daar heb ik niet veel aan ik zit uiteindelijk in de auto
waar er de comfort de uitstraling u een passioneel gevoel geeft en geeft mij dat heerlijk gevoel van met een lancia te rijden van nu
het beste ermee lancista
groetjes florindo
waar er de comfort de uitstraling u een passioneel gevoel geeft en geeft mij dat heerlijk gevoel van met een lancia te rijden van nu
het beste ermee lancista
groetjes florindo
goedendag spijtig dat uwe auto kapot is maar is het mogelijk u twee linker deuren te kopen mijn vrouw heeft ze kapot gereden, als deze nog in goede staat zijn natuurlijk.
zo ja graag en reactie en de prijs aub.
alvast vriendelijk bedankt rene gerrets uit belgie
zo ja graag en reactie en de prijs aub.
alvast vriendelijk bedankt rene gerrets uit belgie