Betrouwbaarheid Lancia's
Betrouwbaarheid Lancia's
Luitjes,
Ik ben nieuw wat lancia's betreft
Ik heb hier en daar gehoord dat lancia's zeg maar wat korter leven dan andere auto's
Wat vinden jullie van de betrouwbaarheid van de Thema's en Delta's, graag jullie respons?
misschien toekomstig Lancia rijder
Jasper
Ik ben nieuw wat lancia's betreft
Ik heb hier en daar gehoord dat lancia's zeg maar wat korter leven dan andere auto's
Wat vinden jullie van de betrouwbaarheid van de Thema's en Delta's, graag jullie respons?
misschien toekomstig Lancia rijder
Jasper
Re: Betrouwbaarheid Lancia's
Ik rij al bijna drie jaar met een Lybra 1.9jtd. Inmiddels bijna 130.000 km op de teller. Als enige is de airco een keer gerepareerd. Verder is er nooit wat mee, buiten de normale beurten. Verbruik 1 liter diesel op 16 km. Prima auto, uitstekende wegligging en een heel mooi interieur. Wat betrouwbaarheid kan ze naar mijn mening wedijveren met veel duitse merken. Japanse betrouwbaarheid lijkt me te hoog gegrepen, maar ja........
Hier thuis rijden we allemaal (ouders + broer + ik) met Alfa Romeo of Lancia!
Ook ik moet overal aanhoren van slechte auto hier en dit, en dat, maar wij hebben er dus ook weinig problemen mee... Mijn pa is ondertussen aan zijn achtste Alfa toe, de vorige had er 320 000km (164 td) opstaan, problemen: 1x koppaking, 2x rempomp (eerste keer niet goed gemaakt), en voor de rest het gewone onderhoud...
Ik moet wel toegeven dat op het vlak van degelijkheid en duurzaamheid de Japaners duidelijk de top zijn, maar ja, je moet al wel bijna klinisch dood zijn voordat daar iets spannends aan is!! Je moet echt kiezen voor een Italiaan, niet zomaar omdat ze mooi zijn. Er zijn comfortabele auto's (als je dat fijn vindt?!), en ook wel betere, maar slechts weinig die fijner zijn...