Beste allemaal,
Wie weet er een oplossing voor mijn defecte katalysator. Mijn garage heeft er al van dat spul in mijn benzinetank gedaan. Dan gaat het lampje uit, maar enige tijd laten floept het weer aan. Wie weet een definitieve oplossing hiervoor. Heb gezocht op het internet, maar geen oplossing gevonden. Heb ook 2 slopers die een Thesis hebben staan, of wat ervan over is, benaderd, maar die hebben ook geen vervangende katalysator.
Wie kan mij de goede richting opsturen. Er moet toch een katalysator zijn die je op meerdere auto´s kan gebruiken
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Fijn weekend allemaal, Anton
Katalysator Lancia Thesis
Re: Katalysator Lancia Thesis
Inmiddels is mij duidelijk geworden dat de Thesis twee katalysators heeft.
Het was even zoeken maar ben terecht gekomen bij Roetfilter Centrum in Lisse. Zitten ook in Venlo.
Kwam voorrijden, controleerden met de OBD aansluiting, gaven meteen prijsopgave, kon auto laten staan. Vertelden mij wel dat de Thesis niet een maar twee katalysators heeft. De volgende dag kon de reparatie gedaan worden. Hadden de katalysators op voorraad liggen. How wonder, want de Thesis is nu niet bepaald een doordeweekse auto. Kreeg gratis een leenauto mee. Moest alleen 50% vooruit betalen.
De volgende dag stond mijn Thesis om 17.00 uur keurig klaar.
Super adres hiervoor.
Ik deel het maar om lange zoektochten voor anderen te voorkomen.
Het was even zoeken maar ben terecht gekomen bij Roetfilter Centrum in Lisse. Zitten ook in Venlo.
Kwam voorrijden, controleerden met de OBD aansluiting, gaven meteen prijsopgave, kon auto laten staan. Vertelden mij wel dat de Thesis niet een maar twee katalysators heeft. De volgende dag kon de reparatie gedaan worden. Hadden de katalysators op voorraad liggen. How wonder, want de Thesis is nu niet bepaald een doordeweekse auto. Kreeg gratis een leenauto mee. Moest alleen 50% vooruit betalen.
De volgende dag stond mijn Thesis om 17.00 uur keurig klaar.
Super adres hiervoor.
Ik deel het maar om lange zoektochten voor anderen te voorkomen.