Vanwege een onverwachte reis ben ik met spoed op zoek naar dakdragers en een dakkoffer voor onze Delta (2009).
Indien mogelijk om te huren/lenen of eventueel over te nemen.
En zijn de dakdragers voor een Fiat Bravo trouwens hetzelfde?
Dakdragers + dakkoffer gezocht => gevonden
Dakdragers + dakkoffer gezocht => gevonden
Last edited by Hans8V on 06 Jun 2025, 09:06, edited 1 time in total.
Re: Dakdragers + dakkoffer gezocht
Even een up-je voor mijn vraag. We gaan minder met een aanhangertje op vakantie, dus zou een dakkoffer/skibox nog steeds handig zijn.
Weet iemand iets?
Weet iemand iets?
Hi,
Volgens mij is het van belang of je een panorama/glazen/open dak hebt of niet. Ik heb dakdragers voor het panorama/open dak en een flinke dakkoffer maar ski's, tenzij voor kleuters, passen er niet in
. mag je beide overnemen. in goede staat en vaste prijs van 150. Af te halen in 020
ik kan de dakdragers niet meer gebruiken omdat 1 van de bouten in de dakrand is afgebroken:-(
gr Rikkus
Volgens mij is het van belang of je een panorama/glazen/open dak hebt of niet. Ik heb dakdragers voor het panorama/open dak en een flinke dakkoffer maar ski's, tenzij voor kleuters, passen er niet in

ik kan de dakdragers niet meer gebruiken omdat 1 van de bouten in de dakrand is afgebroken:-(
gr Rikkus
AR 146 1.6 boxer
AR 156 2.0 TS
AR 156 2.5 v6
Lancia Delta (844) 1.8 Dti
AR 156 2.0 TS
AR 156 2.5 v6
Lancia Delta (844) 1.8 Dti
Hoi Rikkus, dat klinkt goed en ik heb zeker belangstelling.
Even verder via PB?
==> ondertussen heb ik al dakdragers weten te bemachtigen, en haal ik hier in de buurt een koffer. Dus bedankt voor de moeite, maar wij hebben dus geen belangstelling meer. Succes met de verkoop!
Even verder via PB?
==> ondertussen heb ik al dakdragers weten te bemachtigen, en haal ik hier in de buurt een koffer. Dus bedankt voor de moeite, maar wij hebben dus geen belangstelling meer. Succes met de verkoop!