*Verkocht* Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
Spy
Posts: 655
Joined: 20 Apr 2009, 01:18

Re: Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Unread post by Spy »

Mooie auto
maartenteraar
Posts: 15
Joined: 26 Dec 2010, 12:33

Re: Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Unread post by maartenteraar »

Link of foto?
sweetspeed
Posts: 246
Joined: 07 Feb 2009, 13:47

Re: Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Unread post by sweetspeed »

Is dat die Kc die vorig jaar bij Pinnacle te koop stond en in Garros is beschreven ?
ScuderiaLancia
Posts: 54
Joined: 01 Jan 2017, 16:14

Re: Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Unread post by ScuderiaLancia »

Jazeker, dat is dezelfde, je kent hem?
sweetspeed
Posts: 246
Joined: 07 Feb 2009, 13:47

Re: Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Unread post by sweetspeed »

Ik ben naar de showroom geweest met de bedoeling om de auto te kopen. In de wetenschap dat ik thuis afgeknald zou worden, ten tijde van mijn vorige Kc was mijn zoon 9 jaar oud, hij is nu 17 en is 1.90 lang. Dat wordt krapjes achterin. Ik vond het een mooie auto (kwam uit Antwerpen) maar het blok was nat van de olie en er was geen goede historie aanwezig mbt onderhoud, specifiek de distributie. Ik vond het verder wel een hele nette auto maar ik ben toen (#schaammodus aan) toch maar met een BMW 5-serie touring naar buiten gegaan uiteindelijk. Die ik overigens maar kort heb gehad want Duits is toch echt definitief niet mijn ding. Ik ben achteraf trouwens wel heel tevreden over Pinnacle, hebben me keurig geholpen em garantieclaim achteraf werd netjes afgehandeld.
ScuderiaLancia
Posts: 54
Joined: 01 Jan 2017, 16:14

Re: Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Unread post by ScuderiaLancia »

Kijk eens aan !
Auto is door Pinnacle geruild met iets anders en via die garage in handen van Alberto gekomen. Is nodige aan gedaan, blok en distributie prima, loopt ook perfect.
Wilde hem nog lang als zomerauto houde, maar daily driver is total loss gereden 3 wkn terug en voor de dagwaarde koop ik nog geen elektrische fiets.....dus met bloedend hart dan maar weer de KC te koop zetten. Gelukkig heb ik voor de zomer nog een Alfa Spider ‘92, maar toch.....
ScuderiaLancia
Posts: 54
Joined: 01 Jan 2017, 16:14

Re: Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Unread post by ScuderiaLancia »

Heb auto voor 5250 op Autoscout gezet, maar gezien de behoefte aan cash voor een nieuwe daily driver waar een kinderwagen en kinderzitje in passen zonder acrobatische toeren, sta ik voor liefhebbers van dit forum ook open voor een passend bod. Ik vind het ook te zonde om er de winter mee te rijden. Hopelijk kom ik er in de toekomst weer eentje tegen in deze kleur als de situatie het weer eens toelaat
kc1999
Posts: 46
Joined: 12 Apr 2009, 11:33

Re: Coupe Blu Energy Poltrona Frau cuoio 1998

Unread post by kc1999 »

Waarom zou je er niet in de winter mee rijden? Ik gebruik mijn kappa Coupe het hele jaar rond naar volle tevredenheid. Het beestje heeft inmiddels 64000 kilometer gelopen, wat met het kloppende hart van 3 litertjes helemaal niks is.

Gewoon gebruiken als daily driver - daar zijn ze voor gemaakt!

Groeten,
John
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”