Wie ervaring met verkoper VroemVroem op marktplaats, biedt oa Fulvia delen aan?

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Jorn

Wie ervaring met verkoper VroemVroem op marktplaats, biedt oa Fulvia delen aan?

Unread post by Jorn »

Ik heb hem inmiddels 2 weken geleden geld overgemaakt voor wat Lancia spullen, die hij op marktplaats aanbood (heeft op dit moment oa Fulvia S1 en Flaminia stuur te koop op marktplaats). Daarna heb ik plotseling niets meer van hem gehoord (eerder reageerde hij heel vlot) en stuur en delen niet ontvangen. Dit ondanks meerdere e-mails (die ik na een week stilte maar eens ben gaan sturen). Ik begin dan ook te vermoeden dat ik belazerd ben.

Zijn voornaam is (in de mail) Tycho en ik heb hem tot maandag gegeven om te reageren. Weet iemand of deze jongen te vertrouwen is?

Hoor graag (ook slechte ervaringen)
Space

Re: Wie ervaring met verkoper VroemVroem op marktplaats, biedt oa Fulvia delen aan?

Unread post by Space »

850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
Huib
Site Admin

Re: Wie ervaring met verkoper VroemVroem op marktplaats, biedt oa Fulvia delen aan?

Unread post by Huib »

Altijd de mogelijkheid open laten dat het iemand is die ziek is geworden.
koen_

Unread post by koen_ »

Ik heb een aantal jaren geleden wat gekocht bij deze verkoper, zonder problemen ...
Daarnaast is hij al 11 jaar actief als marktplaats verkoper, dat maakt het niet waarschijnlijk dat hij malafide is ...

Hinderlijk idd om zolang geen reactie te krijgen, maar er kan sprake zijn van 'overmacht' .., ik zou het geduld nog even bewaren
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Jorn

Unread post by Jorn »

Vandaar ook mijn vraag hier (ook omdat hij zelf geen enkele contactgegevens aan me had gegeven). Heb inmiddels deel contactgegevens ontvangen en ga hem eerst nog eens bellen - dank daarvoor!
Jorn

Unread post by Jorn »

Met de nodige moeite en meerdere telefoontjes - die niet werden beantwoord - en emails - die ook niet werden beantwoord - uiteindelijk vandaag het stuur ontvangen. Het was al begin september op de post gegaan is het enige wat hij me in zijn enige reactie tussendoor liet weten. Op de verzendsticker van GLS stond echter duidelijk 23 september 2016. Ook is het stuur zonder claxonmechaniek en is de draad op 2 delen van de naaf vrij ernstig beschadigd. Niet echt zoals beschreven.

Ik weet natuurlijk niet of het vaker voorkomt, maar kan iedereen aanraden de spullen maar in persoon op te halen als ik naar mijn ervaring met deze verkoper kijk. Dank voor de hulp hier, zonder telefoonnummer betwijfel ik of ik het spul ooit ontvangen had
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”