Wie weet er in de buurt van Utrecht een donker blauwe motorkap te koop in goede staat? De mijne heeft last van loslatende toplaag. niet fraai.
Verder ben ik nog op zoek naar een dorpel van de bagageruimte van een SW.
Onderdelen gezocht:
Re: Onderdelen gezocht:
Die dorpel zoekt zo'n beetje iedereen denk ik.
Motorkap heb ik in het zwart, dus zal dan gespoten moeten worden, maar ja, dat kan je met die er nu opzit ook uiteraard..
..
Motorkap heb ik in het zwart, dus zal dan gespoten moeten worden, maar ja, dat kan je met die er nu opzit ook uiteraard..

..
Ex: Delta 1.6 GT 1986 - Thema i.e. Turbo 1988 - Kappa 2.4 LX 1995
, Lybra SW comfortronic 2000 en 1.8 Intensa 2003 Heden, K 5.20 T SW
Moderator Lybra en Thesis forum
, Lybra SW comfortronic 2000 en 1.8 Intensa 2003 Heden, K 5.20 T SW
Moderator Lybra en Thesis forum
Het dak van de mijne heeft nu een witte plek gekregen. Volgens Van Neerijnen in Utrecht hoefde dat niet gespoten te worden maar was polijsten voldoende. Maar die plek is nog wel mooi egaal met de rest van het dak, als er echt relief in je lak komt is het misschien einde oefening en zal er wellicht wel opnieuw gespoten moeten worden.Die hebben overigens een spuitruimte, een externe spuiter komt op bestelling op woensdagen...
Hallo Svo,
Weliswaar niet in de buurt van Utrecht, maar ik heb eind augustus mijn blauwe SW donkerblauw kleur 435/A ingeleverd bij auto demontage Lettinga, met een motorkap die in 2014 nog vers overgespoten was om steenslagjes weer weg te werken. Geen flauw idee of hij er nog is, en het is helemaal in drachten, maar ten tijde van inlevering nog met smetteloze kap.
(Wat de dorpel betreft, helaas...)
Rembrandt
Weliswaar niet in de buurt van Utrecht, maar ik heb eind augustus mijn blauwe SW donkerblauw kleur 435/A ingeleverd bij auto demontage Lettinga, met een motorkap die in 2014 nog vers overgespoten was om steenslagjes weer weg te werken. Geen flauw idee of hij er nog is, en het is helemaal in drachten, maar ten tijde van inlevering nog met smetteloze kap.
(Wat de dorpel betreft, helaas...)
Rembrandt