code lancia lybra navi/radio

Discussie en vraagbaak over Lybra
piet reinders

code lancia lybra navi/radio

Unread post by piet reinders »

Lieve lybra lijders, ik heb nu al mijn derde Lybra aangeschaft, een 2 liter deze keer, met leer en 92 duizend op de teller, rijdt als de bekende speer maar er ontbreekt iets belangrijks, de code voor de csi en de navigatie. De dealer in Duitsland, waarie in 2001 vandaan kwam heeft niks meer in de dattei en ik heb ook al een mail aan Lancia italie gestuurd, wat kan/moet ik nog meer doen? Help...
koen_

Re: code lancia lybra navi/radio

Unread post by koen_ »

Ik begrijp uit je vraag niet helemaal of je al een niet werkende ICS hebt of dat je je zorgen maakt dat je na een stroomonderbreking geen code beschikbaar hebt

In het laatste geval : bij veel Lybra ICS-sen is de code gedeactiveerd en is dus geen code nodig ...

In het eerste geval : de code zou ook te achterhalen moeten zijn via het serienummer van de radio, kijk bijv eens hier : http://www.radio-code.lt
ook in Nederland zijn er een aantal bedrijven die claimen de code te kunnen vinden of te kunnen kraken, google vertelt er veel over ...

Heb je alle boorddocumentatie nauwkeurig doorgespit ? .. meestal is de code toch ergens genoteerd in het instructie- of serviceboekje ...
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
piet reinders

Hoi Koen, dank voor je reactie, het schijnt dat na een stroomonderbreking de code opnieuw ingevoerd moet worden, dat geeft het schermpje op de radio ook aan, ics en nav-system, begint meteen als je het contact aanzet en je moet dan een uur wachten. Ik hoorde ook dat er stickers op de radio zitten met productie codes, die heb ik inmiddels geforgrafeerd en naar Turijn gemaild. Hier in Nederland kost het opvragen via een dealer 60 tot 75 euro, redelijk schandalig lijkt me. ben benieuwd of ik wat van papa lancia hoor, zal het melden, anders moet ik maar dokken
koen_

Unread post by koen_ »

... het vervolg .... (uit ongerelateerd topic even hierheen verplaatst) ...
Ik vond een site KAOS waar je die codes kan opvragen, zonder enig probleem poste een member, Cycley, uit Kent, Engeland, mij twee codes. Volgende dag al, en ze werkten. radio en csi doen het weer
dat is mooi !!
Ik denk dat je hier veel Lybra-rijders een plezier mee kan doen ...

het gaat om de volgende link : http://www.digital-kaos.co.uk/forums/sh ... ight=lybra , met dank aan Piet Reinders
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
piet reinders

http://www.radio-code.lt/index.php?act= ... tId=46&n=1

Hoi Koen, bovenstaand een site waarmee je blijkbaar zelf de codes kan genereren, cq berekenen. Ik ben er zelf niet aan begonnen want het is me allemaal te ingewikkeld, boven mij pet, geef me liever een steek 13, maar weet iemand van ons hier wel raad mee, dan wil graag op de hoogte gehouden worden, nooit te oud om te leren. Groet, Piet
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”