2x Fulvia coupe 1e en 2e serie

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Henrif
Posts: 12
Joined: 29 Sep 2012, 12:49

2x Fulvia coupe 1e en 2e serie

Unread post by Henrif »

Na zo'n 14 jaar met veel plezeir in fulvia's rijden en verzamelen moet ik hoognodig mijn schuur op ruimen. De ruimte heb ik nodig om een fulvia coupe1e serie te restaureren.

Wat heb ik staan:
Een complete body Fulvia coupe 2e serie (1973). Vanzelfsprekend met papieren.
Het is een restauratie object waar aan is gelast. Niet het beste laswerk, de lasnaden verdienen de nodige aandacht.
Er is nog wel iets moois van te maken. De body is al kaal maar heeft wat vliegroest opgelopen.
Eventueel te gebruiken om plaatwerk van af te halen.

De portieren, de motorkap en de kofferdeksel heb ik er ook bij. Eventueel los te verkopen.
Er zijn foto's van gemaakt maar die zijn groter dan 250 kb. Indien je interesse hebt stuur dan een pm dan stuur ik je ze door.

Daarnaast heb ik ook nog een rode Fulvia coupe serie 1 uit 1965 staan. In redelijke staat. Er zit een kleine scheurtje in het rechter spatbord. Waarschijnlijk heeft het subframe aandacht nodig :). Motor loopt (1,3 S: uit een serie 2), heeft wel stilgestaan de afgelopen 5 jaar. De remmen moeten vervangen worden.
Mooi opknapper voor een Fulvia fan.
Ik kan ook de onderdelen zoals motor, bak, portieren, kofferdeksel, motorkap los verkopen.

Wat ik er voor moet hebben? Doe maar een bod (tu). Het is voor een goed doel: het op de weghouden van een ander Lancia Fulvia Coupe 1,3 S Rally waar ik weer rally's mee ga rijden om de eer van Lancia hoog te houden :)-D
Alles is te bezichtigen en af te halen in de buurt van Houten.

Henri Finkers
Kappa Coupe 2.0 Turbo
mark
Posts: 20
Joined: 14 Feb 2009, 07:55

Re: 2x Fulvia coupe 1e en 2e serie

Unread post by mark »

Henri

Die Fulvia 1ste serie is er zeker niet meer ?!

Beste groet,
Markus Petter
Flaminia zagato 3C
Flaminia berlina 2,8
Flavia Vignale 1,8 i
Flavia coupe 1,8
Fulvia Fanalone
Aurelia B 20
Autelia B 24
Kappa's
Lybra's
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”