Te koop onderdelen lancia kappa 2.4 jtd

Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
loh
Posts: 65
Joined: 30 Mar 2010, 11:21

Te koop onderdelen lancia kappa 2.4 jtd

Unread post by loh »

Hallo kappa bezitters, ,mijn rode schoonheid is helaasdoor iemand uit elkaar gehaald (motorisch) en niet meer inelkaar gekregen. Waardevolle zaken zijn: reaktiestangen, schokdempers, veren voor en achter, lampen deuren, vlinders(rubbers van de voortrein ophanging), 4 goede michelins, heel mooie Poltrona Frau zwart leer, electrisch verstelbaar (zelfs de hoofdsteunen),remblokken pas voor keuring vervangen verder startmotor, waterpomp enz. De wagen kan rollend op een aanhanger worden getrokken. Hele voortrein en ophanging zijn vervangen geweest voor de keuring. Ik hoef echt geen hoofdprijs, maar het hoeft ook niet voor niets. Een handig iemand die er een motor inbouwt heeft er nog vele km plezier aan. Een heel goed lopende motor 2.4 jtd heb ik ook nog. Doe maar eens een bod. lohhuang8@gmail.com
loh
Posts: 65
Joined: 30 Mar 2010, 11:21

Re: Te koop onderdelen lancia kappa 2.4 jtd

Unread post by loh »

Sorry vergeten te vermelden dat het een 2.4 jtd 1999 betreft sloten met twee sleutels compleet, wiellagers goed, gekeurd geweest. Alle reservoirs goed koppelingcylinders goed. Eigenlijk was er alleen een probleem met starten. Hij wou niet aanslaan. Met een spuitje startpilot onmiddelijk aanslaan en gewoon lekker rijden. Een "monteur" heeft de motor geheel uit elkaar gehaald en niet meet in elkaar gekregen.
Spy
Posts: 655
Joined: 20 Apr 2009, 01:18

Re: Te koop onderdelen lancia kappa 2.4 jtd

Unread post by Spy »

Heb je een foto van de auto?
loh
Posts: 65
Joined: 30 Mar 2010, 11:21

Re: Te koop onderdelen lancia kappa 2.4 jtd

Unread post by loh »

Beste Ralph,
Auto ligt nuonder een sneeuwden, maar ikzelf zogauwmogelijk zorgen voorafbeeldingen.
Loh.
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”