Connect 3.0, gaat het dan toch gebeuren???

Discussie en vraagbaak over Thesis
HBP

Connect 3.0, gaat het dan toch gebeuren???

Unread post by HBP »

Ik heb zojuist de stoute schoen aangetrokken en gebeld met de T.U Eindhoven. Daar gesproken met de man die studenten begeleid van de afdeling automotive en hem het verhaal verteld over het connect systeem.

Hij heeft er heel veel oren naar om samen met ons dit op te pakken en mailt mij vandaag of morgen informatie toe over hoe zij te werk gaan. Wij moeten dan duidelijk omschrijven wat wij zoeken en willen.

Ik heb hem in ons gesprek al een paar mogelijke wensen voorgelegd:

1. hele connect systeem anno 2015 maken
2. googlemaps nagivatie
3. DAB-radio
4. Telefoon anno eisen 2015 dus weg met die oude frequenties.
5. hele systeem moet samenwerken met het stuur natuurlijk

Zodra ik de mail binnen heb ga ik hem hier publiceren en kunnen wij hier over gaan brainstormen.. Het beste lijkt mij dat als wij dit gaan doen iemand in de buurt van Eindhoven, ik woon in de kop van noord-holland, dit dan mogelijk op zich gaat nemen..

Hoe denken jullie hier over?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.

Een echte lancia addict dus.....
HBP

Re: Connect 3.0, gaat het dan toch gebeuren???

Unread post by HBP »

Mail binnen:

Geachte meneer Prins,
Naar aanleiding van ons telefonisch contact zojuist, stuur ik u bij dezen informatie over Integrand.

Ik had van mijn collega begrepen dat er vanuit u de vraag was naar een student om de middenconsole van een Lancia te ontwerpen. Dit lijkt me wellicht een prima opdracht voor een werktuigbouwkunde of automotive student. Ik zou hier persoonlijk denken aan een academische bijbaan of eventueel flexibele meeloopstage. Om een beter zicht te krijgen op de opdracht en om de vacature zichtbaar te maken wil ik u vragen een opdrachtomschrijving aan te leveren en daarnaast onze overeenkomst tot arbeidsbemiddeling (OTA) te ondertekenen, voor dit laatste stuur ik u een apart mailtje met daarin de procedure. De opdrachtomschrijving gaat volgens een template die ik u hierbij toe stuur.
Integrand is een landelijke non-profit organisatie, die ruim 30 jaar bestaat en de brug vormt tussen universitaire studenten en het bedrijfsleven. Dit doen wij door middel van academische bijbanen, stages en afstudeerprojecten. De studenten hebben een hoog werk- en denkniveau, zijn flexibel, zelfstandig en leergierig. Daarnaast is werkervaring voor hen vaak belangrijker dan een hoge vergoeding.

Wij kunnen u helpen bij het vinden van geschikte studenten wanneer u niet toekomt aan bepaalde projecten of opdrachten. Wij zijn gevestigd op de Technische Universiteit Eindhoven, maar omdat Integrand een landelijke organisatie is met een vestiging in elke studentenstad, is het ook mogelijk om in contact te komen met studenten van niet-technische opleidingen.
We werken met een ‘no cure, no pay’-principe. Zodra we een geschikte student vinden, waar u ook daadwerkelijk tevreden over bent, wordt er een vergoeding in rekening gebracht. Als we hier niet in slagen, kost het u niets. Naast onze hulp bij opdrachten, kunnen we uw bedrijf helpen met uw naamsbekendheid bij studenten.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan zou ik graag toelichten over wat Integrand voor uw bedrijf kan betekenen. Uiteraard kunt u ons altijd bereiken voor vragen via onderstaande gegevens.

Met vriendelijke groet,

Jelle Damen
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

HBP

Unread post by HBP »

Als wij dit nu met een grote groep diva-rijders, misschien wel de buitenlandse rijders er ook bij betrekken, dan is de kans groot dat je voor misschien een paar 100 euro een connect 3.0 kan realiseren.

Graag jullie mening hierover.
Mijn lancia´s

inc10521

Unread post by inc10521 »

Ik ben hier wel voor te vinden al vraag ik mij af of ze de boodschap goed hebben begrepen ;-)
Een nieuwe middenconsole is natuurlijk niet nodig, maar dat de electronica die hier in zit weer up to date werkt lijkt me een mooi streven!
[img]http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... _Small.jpg[/img]
*
*
M e t - e e n - T h e s i s - w o r d t - r i j d e n - r e i z e n :)
_______________________________________________________________________________________________
Thesis 2.4 JTD 20V Elegante '07 172.000 | 690A grigio rossini | 401 Natur Poltrona
Ex.Thesis 2.4 JTD 20V Emblema '03 403.000 | 678 grigio cellini | 410 Tabacco Poltrona
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 429.000km | Donkerblauw Metalic | Blauw Velours
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 187.000 | Antraciet Metalic | Blauw Alcantara
Ex. Kappa 2.4 20V LS '96 473.300 | Groen Metalic | Geel Poltrona
Ex. Kappa 2.4 JTD LS '00 412.300km | Zwart Metalic | 615 Beige Alcantara
HBP

Unread post by HBP »

Daar moeten wij dan gaan overpraten met deze mensen.
Mijn lancia´s

karel

Unread post by karel »

Kunnen we dan meteen een aansluiting realiseren met technische data van de boordcomputers - heet dat niet OBD?
thanas71

Unread post by thanas71 »

Nou als het Connect systeem up to date te maken is voor een paar honderd euro ben ik zeker van de partij.
Wat een prima idee. Google maps navigatie en connectie met de iPhone zijn wel voorwaarden. Bluetooth connectie moet ook dan kunnen in verband met muziek streamen vanaf je telefoon of iPod.
Als ze dat toch eens voor elkaar zouden kunnen krijgen, en dan het liefst met hetzelfde uiterlijk van het systeem zoals het nu is. een nieuw scherm zal wel moeten lijkt me, maar ik vind het altijd prachtig als het er niet zo after market uit gaat zien. Ik ben in elk geval zeer benieuwd...!!
mickzo

Unread post by mickzo »

Dit lijkt mij ook een mooi plan. Hier wil ik zeker aan deelnemen. De 5 mogelijke wensen in de originele post lijken mij een goed uitgangspunt.
Voor mij is belangrijk om tot een goede balans tussen functies en kosten te komen.
HBP

Unread post by HBP »

Het realiseren is geen probleem, de kosten daar zal het om gaan draaien en of wij genoeg mensen bij elkaar kunnen krijgen om dit project te realiseren.
Mijn lancia´s

HBP

Unread post by HBP »

Juist, dus moeten we zo snel mogelijk opzoek naar iemand die in de buurt van Einhoven woont, wil deelnemen aan dit project en als woordvoerder namens ons wil fungeren om het project te begeleiden.

het mooiste is om de TU een losse connect te geven, dan kunnen ze vanuit daar werken.
Mijn lancia´s

Post Reply

Return to “NL35 Thesis”