De Diva:
2.4 JTD 20V 215PK 485NM zesbak(hand) , motorisch echt in waanzinnige staat. Er is in de loop van vorig en dit jaar vele nieuwe onderdelen opgekomen, zoals dynamo,beide aandrijfassen, electronica is aangepakt, de computer die linksvooraan in de bumper is gemonteerd heb ik , hoe leuk, in een lancia tas waterdicht laten inpakken om nog meer storingen tegen te gaan.
Bekleding, alcantara, vrijwel nieuwe all season banden rondom, parkeerrem is nieuw, nagivatie cd-rom is van 2010-2011, connect is februari dit jaar vervangen, de distributie gaat nog 75000km mee.
Op de snelweg rij ik, als ik mij hou aan de geldende snelheden, ruim 1 op 19, mijn gemiddelde ligt op 1 op 15.8 alles bij elkaar gerekend. Topsnelheid, met airco aan 240km/u, airco uit [s]245[/s]km/u sinds afgelopen zondag op de terugweg van Bonn naar Medemblik de 250km/pu aangetikt. En keurig kwam op het connect en op de display in de dashboard het alarm dat ik 250km/u reed tevoorschijn. 0 naar 100 rond de 8 seconden.
Mankeert er nog iets aan? ja.. de parkeersensoren werken allemaal alleen soms blijft de PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPER hangen. maar als je die uitschakeld met de schakelaar bij de versnellingspook werkt hij nog gewoon. Koplampen zijn helder, ledjes achter werken allemaal. Alarm werkt prima, dimmende binnenspiegel werkt ook prima.
Dan de linkervoorportier is bij de speaker met stukje tape vastgezet, de pin is afbroken namelijk. Het klepje links naast het stuur is vastgezet, die wilde niet meer dichtblijven zitten. Verder zou ik het niet weten wat er nog meer niet echt in orde is.
De lak : Oke aan de bestuurderskant bij de handgreep zitten wat krasjes van de sleutel. Het alarm is een tijdje stuk geweest dus moest ik de auto handmatig op slot doen. Verder het is een auto uit april 2004. De kofferbakklep is overgespoten, wat niet te zien is zo mooi is het gedaan.
Uitgebreide testrit is toegestaan, zowel snelweg als binnendoor. Boetes voor eigen rekening.
Vraagprijs. € 3500,- Heel veel lager ga ik absoluut niet.. Kilometerstand ± 268.000 kilometer. Ik ben 2e eigenaar van de auto. De eerste eigenaar moeten ze eigenlijk opknopen zo heeft hij de Diva mishandeld

Roept u maar. btw kenteken is 59-nz-pb.