Kent iemand de 75-PH-ZN
-
Kent iemand de 75-PH-ZN
Deze auto staat te koop en ik vraag me af of iemand van hier de auto kent....zilvergrijze 3.0 uit 2004
-
remblokindicator ?
Nou, de kogel is door de kerk. Onder voorbehoud van testrit/inspectie heb ik de auto gekocht.
Volgens mij heeft de auto recent heel erg akelig goedkoop bij een bedrijf in Nrd Holland te koop gestaan. Hij is doorgeschoven naar een hobby-handelaar die hem helemaal heeft laten nakijken,servicen en uitlezen. Beweert dat het een goede en heerlijke auto is met complete historie en alle sleutels etc.
Hij geeft alleen af en toe een melding dat de remblokken versleten zijn maar die zouden nog helemaal goed zijn. Melding wordt niet constant gegeven. Is dat gewoon een slecht contactje bij de remblokindicator of is dat de voorbode van ellende ?
FF checken waar ik verder op moet letten als ik er heen ga;
- reageert de automaat snel en schakelt deze zonder schokken
- werken alle snufjes
- roest subframe (kun je dat checken als de auto gewoon op straat staat?)
- linkerachterlicht
- rammeltjes uit achterwielophanging (gebroken veren) ?
Iets vergeten ?
Volgens mij heeft de auto recent heel erg akelig goedkoop bij een bedrijf in Nrd Holland te koop gestaan. Hij is doorgeschoven naar een hobby-handelaar die hem helemaal heeft laten nakijken,servicen en uitlezen. Beweert dat het een goede en heerlijke auto is met complete historie en alle sleutels etc.
Hij geeft alleen af en toe een melding dat de remblokken versleten zijn maar die zouden nog helemaal goed zijn. Melding wordt niet constant gegeven. Is dat gewoon een slecht contactje bij de remblokindicator of is dat de voorbode van ellende ?
FF checken waar ik verder op moet letten als ik er heen ga;
- reageert de automaat snel en schakelt deze zonder schokken
- werken alle snufjes
- roest subframe (kun je dat checken als de auto gewoon op straat staat?)
- linkerachterlicht
- rammeltjes uit achterwielophanging (gebroken veren) ?
Iets vergeten ?
Re: remblokindicator ?
Je hebt zo te zien het meeste al zelf opgezocht. Subframe kan vanaf straat nauwelijks bekeken worden, een bevriende garagist lief aankijken of je even de auto op zijn brug mag zetten biedt meer inzicht.
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
-
Re: remblokindicator ?
Na enig doorvragen bij de koper blijkt de melding van de remblokslijtage niet te kloppen....er staat een P in het symbool van de melding dus een gare EPB of bijna gaar.
Verkoper dacht dat het geen kwaad kon want zijn garage had bij uitlezen niks kunnen ontdekken, brandt ook niet altijd. Maar voor mij is de zin er al vanaf. Ik zoek even door.
Verkoper dacht dat het geen kwaad kon want zijn garage had bij uitlezen niks kunnen ontdekken, brandt ook niet altijd. Maar voor mij is de zin er al vanaf. Ik zoek even door.
Re: Kent iemand de 75-PH-ZN
stond deze bij een garage in heerhugowaard? Achter het bedrijf ?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s
Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.
Een echte lancia addict dus.....
Mijn lancia´s
-
Dat zou zomaar kunnen ja. Daar stond ie denk ik ooit voor 2950 te koop (geeft te denken). Hij is gekocht door een zeeuwse horecameneer die hem door zijn neef met garagebedrijf heeft laten nakijken en servicen. Volgens die neef was het een perfecte auto zonder problemen, alleen een melding van remblokjes maar dat kon geen kwaad. MAar het is dus een EPB melding
Grijze V6 3.0 uit 2004
Grijze V6 3.0 uit 2004
-
Ik zie dat ie bij Jonkheer Auto's te koop heeft gestaan
Hoi Jorgen,
Moet je toch maar naar mijn Thesis 3.2 komen kijken. Ook zilver metallic en antraciet Poltrona Frau interieur. Moet je wel naar Arnhem afreizen. Je bent van harte welkom. Voor forumleden is er altijd over de prijs te praten, ik wil gewoon dat de diva naar een andere liefhebber gaat,
Groet,
Thanasie
Moet je toch maar naar mijn Thesis 3.2 komen kijken. Ook zilver metallic en antraciet Poltrona Frau interieur. Moet je wel naar Arnhem afreizen. Je bent van harte welkom. Voor forumleden is er altijd over de prijs te praten, ik wil gewoon dat de diva naar een andere liefhebber gaat,
Groet,
Thanasie
dan ga ik je een tip geven, breng hem zo snel mogelijk terug, en vraag je geld terug. Ik ken deze auto, heb er zelf bij jonkheer ook nagekeken. . Deze auto mankeert van alles. .hij heeft niet voor niets heel lang daar te koop gestaan. .
Je kan hem terugbrengen onder de wet klant bescherming en je volledige aankoop bedrag terug krijgen. Jonkheer is de noord-hollandse variant van Jetcars in Rotterdam.
Je kan hem terugbrengen onder de wet klant bescherming en je volledige aankoop bedrag terug krijgen. Jonkheer is de noord-hollandse variant van Jetcars in Rotterdam.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s
Mijn lancia´s
-
Dankjewel HPB. Geen nood, ik heb de deal niet door laten gaan. Ik had er al een wat dubbel gevoel bij en toen ik merkte dat het niet de remblokslijtage-indicator was die bleef branden maar de EPB was het voor mij al duidelijk dat de huidige eigenaar niet helemaal eerlijk was in zijn communicatie. Zijn onsportieve reactie daarop (wie een dikke bak wil rijden moet nu eenmaal een dik budget hebben) was nog meer reden om er verder vanaf te zien.
Vroeg of laat vinden we wel een goede. Dank voor je advies.
Vroeg of laat vinden we wel een goede. Dank voor je advies.