Vandaag heb ik een Parrot 9100 op de kop kunnen tikken voor een zacht prijsje (compleet demo modelletje met garantie en al)
De Tel. functie op de ICS is toch ruk, dus het werd een Parrot

Ik wilde perse de 9100 of 9200 ivm aansluiten ipod muziek, die 6 cd's vervelen snel.
De parrot 9200 ben ik gewend uit eerdere auto's en ben ik tevreden over, echter die had ik aan laten sluiten.
1- Om te beginnen krijg ik de ICS niet lekker ontgrendeld, links en rechts haakt hij ergens achter zie ik op de (Italiaanse) manual, maar ik krijg het niet los

Tips?
2- Nu dacht ik dat het aansluiten wel moet lukken, 2 stekkers uit de ICS, in de Parrot kabelboom, en vanaf daar weer terug naar de ICS
Daarmee "tap" je de stroom en speakersnoeren domweg af als ik het goed snap.
Indien het aan en uitzetten met contact niet goed zit, oranje en rood omwisselen bij de zekeringen in de kabel las ik.
Lijkt logisch en komt goed

3- Dan zit er een "mute" draad, die je kan verbinden met "mute" 1,2 of 3 Welke moet ik hebben? of is dit optioneel indien niet aansluiten met iso stekkers?
(zo zijn er ook lijn in snoertjes die je alleen nodig hebt als je de iso stekkers niet gebruikt)
4- Gaat dit geheel problemen geven met de Bose installatie? (google levert namelijk tegenstrijdige info hierover)
5- Tips en ervaringen voor het plaatsen van het display/audioaansluitingen/microfoon?
Alle tips en suggesties zijn welkom