Lancia Kappa Sedan 3.0 te koop
Lancia Kappa Sedan 3.0 te koop
Geachte allemaal,
Ik kocht kort geleden pas een prachtige Kappa, maar ik kan nu de (nieuwere en nog grotere...) auto van mijn ouders overnemen. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het werk eraan me ook nog wel tegenviel, daar had ik toch geen zin in. De Kappa moet dus een nieuw onderdak vinden. Ik heb hem nu op Speurders en tweedehands.nl gezet, Marktplaats volgt nog.
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 15883.html
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/l ... 11382.html
Ik vroeg me af of ik hier iemand een plezier zou kunnen doen met de auto, juist omdat er hier waarschijnlijk mensen zijn die niet terugdeinzen voor wat werk en de auto goed kennen. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar gewoon een fatsoenlijk bod en dan wil ik er gewoon op korte termijn vanaf en dan maar mijn verlies nemen. Mochten jullie niet geïnteresseerd zijn, dan hebben jullie misschien nog tips wat ik met de auto zou kunnen doen?
Wederom bij voorbaat mijn hartelijk dank,
Daan van Remmen
Ik kocht kort geleden pas een prachtige Kappa, maar ik kan nu de (nieuwere en nog grotere...) auto van mijn ouders overnemen. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het werk eraan me ook nog wel tegenviel, daar had ik toch geen zin in. De Kappa moet dus een nieuw onderdak vinden. Ik heb hem nu op Speurders en tweedehands.nl gezet, Marktplaats volgt nog.
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 15883.html
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/l ... 11382.html
Ik vroeg me af of ik hier iemand een plezier zou kunnen doen met de auto, juist omdat er hier waarschijnlijk mensen zijn die niet terugdeinzen voor wat werk en de auto goed kennen. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar gewoon een fatsoenlijk bod en dan wil ik er gewoon op korte termijn vanaf en dan maar mijn verlies nemen. Mochten jullie niet geïnteresseerd zijn, dan hebben jullie misschien nog tips wat ik met de auto zou kunnen doen?
Wederom bij voorbaat mijn hartelijk dank,
Daan van Remmen
-
Re: Lancia Kappa Sedan 3.0 te koop
Leuke Kappe in een goede kleurstelling. Aanjager is helaas wel wat meer werk dan een half uurtje en de distributie vervangen verdubbelt de vraag prijs
Ben er een beetje bang voor met deze prijs.
Ben er een beetje bang voor met deze prijs.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Hartelijk dank voor de reactie Jan! Ik kwam hier inderdaad ook een beetje voor advies over de vraagprijs, ik probeer niet iets onrealistisch te vragen dus misschien moet ik nog wat zakken.
Wat zou jij / zouden jullie denken dat een fatsoenlijke vraagprijs is?
Wat zou jij / zouden jullie denken dat een fatsoenlijke vraagprijs is?
Dat dacht ik! Maar pas op, als je een reëel bod doet is ie van jou voor dat je het weet!
dvremmen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hartelijk dank voor de reactie Jan! Ik kwam hier
> inderdaad ook een beetje voor advies over de
> vraagprijs, ik probeer niet iets onrealistisch te
> vragen dus misschien moet ik nog wat zakken.
>
> Wat zou jij / zouden jullie denken dat een
> fatsoenlijke vraagprijs is?
De meeste Kappa's zijn niet veel meer waard. 't is maar net wat de gek er op dat moment voor geeft (en hoe graag hij die van jou wil hebben..
) en hoeveel tijd je hebt om hem te verkopen.....
-------------------------------------------------------
> Hartelijk dank voor de reactie Jan! Ik kwam hier
> inderdaad ook een beetje voor advies over de
> vraagprijs, ik probeer niet iets onrealistisch te
> vragen dus misschien moet ik nog wat zakken.
>
> Wat zou jij / zouden jullie denken dat een
> fatsoenlijke vraagprijs is?
De meeste Kappa's zijn niet veel meer waard. 't is maar net wat de gek er op dat moment voor geeft (en hoe graag hij die van jou wil hebben..

850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
De reacties stromen niet echt binnen inderdaad. Is er hier nog iemand die ik er een plezier mee doe voor 400 euro? Dat wordt me nu geboden, maar als ik een van jullie er voor hetzelfde geld een plezier mee doe, dan gun ik em liever aan iemand hier.
Hartelijk dank nogmaals voor de reacties tot nu toe.
Gr Daan
Hartelijk dank nogmaals voor de reacties tot nu toe.
Gr Daan
Das wel een aanlokkelijke prijs. Ik heb helaas geen stalling..

Bod aanvaarden ,een maand laten staan kost ook 100 euro aan vaste kosten
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Helemaal waar, ik had geen zin om te wachten, dus ik heb em verkocht aan degene waarvan ik em had voor 200 en hij gaat em nog een tijdje op internet zetten om em als geheel of in onderdelen te verkopen.
Dus: wie er nog een mooi interieur of een dikke motor los wil kopen: sla toe! Laat je interesse hier maar blijken, dan zorg ik dat je op het goede adres uitkomt.
Hartelijk dank voor ieders reactie.
Daan
Dus: wie er nog een mooi interieur of een dikke motor los wil kopen: sla toe! Laat je interesse hier maar blijken, dan zorg ik dat je op het goede adres uitkomt.
Hartelijk dank voor ieders reactie.
Daan