natte vloer bestuurders kant

Discussie en vraagbaak over Thesis
nicjoo

natte vloer bestuurders kant

Unread post by nicjoo »

Halo,

Sinds kort heb ik na een regenbui de vloer nat aan de bestuurders zijde. Dan bedoel ik ook echt nat. Vandaag naar de wasstraat gereden en toen kwam het water in de buurt van de ontgrendel hendel van de motorkap naar binnen. Iemand enig idee waar dit vandaan kan komen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Lancia è insostituibile
Jan Hoornstra

Re: natte vloer bestuurders kant

Unread post by Jan Hoornstra »

Loopt de paravan bak wel door?
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter

Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
krammer

Unread post by krammer »

Misschien is de oorzaak dat de chassis afwatering onder de ruitenwissers verstopt zit (met bladeren en zo). Het gaat daar dan roesten en het roest door. Bij mij zat er een gat van zon´n 2 cm aan de linkerzijde en daardoor dus een doorverbinding van exterieur naar interieur. Remedie: demonteer de ruitenwissers, de onderplaat en dan kan je de troep daar onder schoonmaken en het afvoerrubber naar de wielkast doorsteken, Er kan dan zo een paar liter weglopen!
Attachments
chassis roest 2.jpg
chassis roest 2.jpg (55.07 KiB) Viewed 367 times
Rino

Unread post by Rino »

Bij mijn Kappa moest ik nauwgezet de afwateringskanaaltjes van het schuifdak onderhouden tegen verstopping. Het zou me niet verwonderen dat het bij de Thesis ook aan de orde is. Waar die kanaaltjes bij de Thesis zitten weet ik niet.
krammer

Unread post by krammer »

zomaar uit interesse: weet je al meer over de oorzaak? Bv heb je een open dak, kan idd ook de oorzaak zijn..
Koos

Unread post by Koos »

Heel veel auto`s hebben last van verstopte paravan afvoer ,wat tot heel vervelende storingen kan leiden
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”