Hallo,
Ik ben opzoek naar Lybra stalen velgen maar kan deze niet echt vinden. Nu heb ik op het net bij velgen.eu wel stalen velgen gevonden maar het belangerijkste is de naafdiameter want die weet ik even niet. Verder klopt alles namelik 15 inch, steeek 4 x 98, ET waarden 37 en 6.0 J
Echter weet niet zeker?
Of heeft iemand stalen velgen voor de lybra in de aanbieding anders ben ik namelijk voor alsnog veroordeelt om winterbanden op mijn huidige velgen te zetten en de zomerbanden tijdelijk op te slaan en deze later op licht metalen velgen te gaan plaatsen. Maar ook daar zoek ik dan weer na. Zou iemand me kunnen helpen hiermee of ?
Alvast bedankt
Opzoek na Stalen Velgen voor Lybra 1.8i 15 inch
Re: Opzoek na Stalen Velgen voor Lybra 1.8i 15 inch
Ik heb ze van een lid van het forum gekocht, die zijn Lancia weggedaan heeft. Je kunt het beste een aanvraag op de onderdelenlijn of onderdelenzoeker zetten. Er zijn vast slopers die deze velgen hebben liggen. Wat je ook kunt doen is lichtmetalen velgen kopen bij een sloper, daar zijn er genoeg van te krijgen. Bij de Kok in Tilburg staat er een met de velgen er nog op. Vergeet niet dat de bouten voor een stalen velg in het algemeen wat korter zijn. En in prijs maakt het niet zo veel uit in het algemeen. Anders pm me eventjes. Ik weet iemand die nog lichtmetalen velgen heeft.
Groetjes, Hans
Trotse eigenaar van een blauwe Lancia Lybra 1.8 16V
Groetjes, Hans
Trotse eigenaar van een blauwe Lancia Lybra 1.8 16V
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
stalen heb ik niet maar een set lm wel met evt winterbanden of zonder
gr luc
gr luc
Dank je wel, hoe zien die LM velgen eruit goed of ? En wat is de inch maat? de ET waarden en is het 6.0J of 6,5J
orginele lybra velgen staan op marktplaats met foto
nee dit zijn ze niet. bij mij zit er een nieuwe set winterbanden op met 8 tot 8.5 mm
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... mympSeller
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... mympSeller
Ik zou zeggen: slinger die link er maar in!