Grundig MCD 36 CD wisselaar zonder kabel
-
Grundig MCD 36 CD wisselaar zonder kabel
Hierbij een Grundig MCD36 afkomstig uit een lancia lybra. De kabel bij ons is kapot en omdat het zo rot werk is en wij toch geen cd.s gebruiken. Hebben we maar besloten deze weg te doen. Gezien de Lancia naar 355.00 Nu ook slecht aan toe is. Dus voor degene die er intresse voor heeft. Voor 15 euro is hij op te halen.
-
Re: Grundig MCD 36 CD wisselaar zonder kabel
Nu voor 15 euro op te halen de lancia gaat er vandaag uit. CD wisselaar staat al 2/.2.5 in de kast. gekocht bij lancia in den bosch,
-
Heb je de wisselaar nog?
-
Wat wil je ervoor hebben? En waar ligt die in Nederland? Ik moet vanuit Zeeland komen
Hee Gerrit!! Dezelfde Radstaat? Zo ja, je leeft dus nog en spiekt hier nog steeds rond! Leuk hoor (tu). Old time sake...
B)-

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Als je er nog 1 zoekt in Zeeland:
Kom maar halen in Rilland. Ik heb de complete ICS vervangen door een Pioneer F serie met navi.... Werkt als een tierelier
-D
Grtz
Kom maar halen in Rilland. Ik heb de complete ICS vervangen door een Pioneer F serie met navi.... Werkt als een tierelier

Grtz
Hoi,
Ik woon in Zeeland en m'n Cd wisselaar is net kapot. Ik keek even op het form en zag je berichtje. het is een beetje lang geleden, maar heb je 'm nog?
Dank,
Klaas.
Ik woon in Zeeland en m'n Cd wisselaar is net kapot. Ik keek even op het form en zag je berichtje. het is een beetje lang geleden, maar heb je 'm nog?
Dank,
Klaas.