Om de waarheid te ontdekken .....

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Huib
Site Admin

Om de waarheid te ontdekken .....

Unread post by Huib »

Om de waarheid te ontdekken....

Is even niet opletten voldoende.

Zie foto.
Attachments
even_niet-opletten.jpg
even_niet-opletten.jpg (149.48 KiB) Viewed 549 times
Peter Coolsma

Re: Om de waarheid te ontdekken .....

Unread post by Peter Coolsma »

Op de boodschap ga ik wijselijk maar niet in, maarre... Ik doe een gok: Is dat slagroom uit een spuitbus?
lucasgeheniau

Re: Om de waarheid te ontdekken .....>:D<

Unread post by lucasgeheniau »

Ach, als dat alles is valt het nog reuze mee. Bij ons in het dorp zijn er feestvierders die op de motorkap gaan zitten poepen.
Dat was wel bij een oranje Volvo 145 moet ik erbij zeggen. Slagroom is inderdaad wat vriendelijker.

:?
Huib
Site Admin

Unread post by Huib »

Niks hoor.
Is degelijk Lancia staal uit 1967 waar de verf van af is.
fulviabert

Unread post by fulviabert »

Bedankt voor de reactie die mijn inziens bedoeld is op mijn reactie en inzet voor de waterpomp keerring.
Tevens wil ik 2 forumleden ook bedanken voor de fijne mail.
Het is blijkbaar niet toegestaan iets uit te werken en vervolgens ter inzage te leggen voor een collectief clubverband.
Ik voel mij zeker gezien door de 2 andere reacties,aangevallen op mijn inzet.
Voor de geïnteresseerden onder ons: seal kost € 9,80 per 100 stuks en over 8 weken beschikbaar.
Deze seal kan zonder veel aanpassing in meerdere pompen,en is anders als ik eerder vandaag heb laten zien.
Vanmiddag kreeg ik te horen dat er een 25 en 30 mm versie beschikbaar kunnen zijn.
De rest zoekt vanaf nu maar een ander uit.
Blijkbaar druk geweest voor niets,omdat een ander denkt dat ik hier een slaatje uit wil slaan.
Dat is wel het laatste wat ik wil,ik ben een techneut en een slecht zakenman,maar heb wel een hart voor ontwikkeling en inzet voor lancia.
Lees dan maar eens goed wat ik eerder heb geschreven,daar blijkt uit dat ik de info ter inzage zou gaan leggen voor een ieder die er iets mee kan of wil doen.
Ik run een eigen bedrijf en ben daar druk genoeg mee.
Mag ik dan geen Fulvia liefhebber en meedenker zijn,terwijl ik al sinds 1986 fulvia rijd!
Jammer hoor!!

bert kok
fulviabert

Unread post by fulviabert »

Voor alle duidelijkheid,Peter en Lucas worden hier niet mee bedoeld.

gr.

Bert
Huib
Site Admin

Sinterklaas en Zwarte Piet. De slavenhandelaar en de slaaf.

Unread post by Huib »

Hoi Bert.

Ik hoop dat je er mij ook niet mee bedoelt. Ik waardeer zeer dat je er mee bezig bent. Maar ....

Ik heb hier een voorraad hagelnieuwe pompen die goed zijn. Ik kan er zoveel bij halen als ik wil bij Emporio Ricambi in Berlijn (zie banner hier boven) voor € 75 inclusief BTW.
Voor jou is die Fulvia je hobby. Voor mij ook maar voor mij is het sinds een aantal jaren ook een onderneming. Een Fulvia bestaat uit meer dan enkel een waterpomp. Als ik prima waterpompen kan kopen voor eigenlijk geen geld, dan besteed ik liever tijd en geld aan wat anders.

Het staat hier tjokvol met auto's van klanten. Gelukkig gaan er de komende weken een aantal weg.
De auto op de foto is er een van Annebel en mij. Die moet ook nog tussendoor gerestaureerd worden. Zakelijk gezien meer dan "een beetje dom". Maar goed. Ik ben nu eenmaal ook liefhebber en gelukkig gek. Het autootje heeft recht op een tweede leven zei de gek. De waterpomp ligt al klaar voor het autootje.

Ik zit nog met een hoger beroep procedure tegen onze vrienden van de blauwe liefdesbrieven. Dat gaat omgerekend over een container waterpompen. Daar gelden strakke termijnen. Een dag te laat met je stukken en helaas pindakaas. Lijkt nu na 3 jaar de goede kant op te gaan maar of het nog een week of nog een jaar duurt? Ik heb geen baard, ben geen profeet.

Deel van mijn tijd gaat naar skeletonmusculair en psychomotorisch onderzoek. Moet weer cursussen voorbereiden voor de nieuwe generatie ondernemers. Spannend. De tijd waarin we nu leven is uniek. De laatste keer dat dit collectief bewustzijn voorkwam was 12000 jaar geleden. Uit die tijd hebben we:
- het ontstaan van de mogelijkheid om verhalen te vertellen. De helft van Nederland verdient er zijn geld mee. Lijkt dus ondernemen. Pffff. Pseudologia fantastica noem ik het.
- De uitvinding van de landbouw. De boer ploegde voort en kreeg een kromme rug. Dat is ondernemen.
- Een scheppingsverhaal. Scheppen is ondernemen maar je gebruikt krachten dus het is tevens verkrachten. Eeuwen later zit je dan met een klimaat en milieuprobleem.
- Daarmee samenhangend een zondeval verhaal ofwel slavernij. Toen ging het over een appel. Nu gaat het over een Goedheiligman met z’n dikke boek waarin staat wie lief is en wie stout en zijn zak met cadeautjes als kralen, spiegeltjes en waterpompen. Maar iedereen heeft het over Zwarte Piet. Ik zag van de week een documentaire over de Berlijnse muur. Terwijl alle wereldleiders zeker wisten dat de koude oorlog bleef bestaan is de muur gesloopt door gewone mensen zoals jij en ik. Blijf je slaaf van de waterpomp? Of bestel je hem gewoon bij Hans in Berlijn? Dan hebben we die muur niet voor niets gesloopt.
-
Verder gaat het lekker en voel ik met je mee.
lucasgeheniau

Klaas , piet en pomp(tu)

Dat is dus het verschil tussen hobby en professie! Maak je dus van je hobby je professie, dan moet je weer op zoek naar een hobby.
Een zelf gereviseerde hobby pomp geeft veel meer voldoening dan welke gekochte ook.

Verder heb ik geen misplaatste mails gezien, zullen dus prive mails zijn geweest, of Huib heeft de boel gekuist voor ik het gezien heb.
Ik ben altijd blij met onderzoekjes zoals voor de pomp. Na jaren ziet het er uit dat er een oplossing gevonden wordt. Chapeau!!!

Keep them rolling!

:)-D
Huib
Site Admin

Re: Klaas , piet en pomp(tu)

Unread post by Huib »

Zo is het. Ieder z'n ding. En met zwarte pieten kun je altijd je voordeel doen. Er zijn zo veel kleuren als je wilt.
lucasgeheniau

Re: Klaas , piet en pomp(tu)

Ja, dat zei Henry ook over zijn model T
:D
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”