Welke banden

Discussie en vraagbaak over Thesis
FHVL

Welke banden

Unread post by FHVL »

De Thesis is aan nieuwe banden toe, heeft iemand een merk/type advies?
Robbedoes

Re: Welke banden

Unread post by Robbedoes »

All season banden, top en je hoeft nooit meer te wisselen met winterbanden.

Ik heb Goodyear Vector 4season.
Rino

Unread post by Rino »

Dit weekend nieuwe winterbanden : na de Pirelli's is het weer opnieuw Vredestein Wintrac geworden. Zeer goede band. Design by Giugiaro en made in Holland ! (tu)
Blokkie

Unread post by Blokkie »

He, jij ook Rino. Ik heb dit keer voor budget gekozen. 240 euro voor vier nieuwe winterbanden. Imperial Snowdragon 215/55/17 98V. Klinkt goed en goede recensies. Die Pirelli's die ik had, waren veels te duur en bevielen eigenlijk voor geen meter. En voor deze prijs kan ik drie keer wisselen.

Vier seizoenen is leuk voor Nederland, maar naar Tsjechie kan ik ze niet gebruiken.

Zomerbanden zijn van Vredenstein Ultrac 235/40/ZR18 95Y set 460 euro. Nu bezig met mijn tweede set. Opnieuw gekocht, want ze bevielen goed. Weinig geluid en goede wegligging. En ze zien er ook nog goed uit. Wat wil je nog meer...

Wat is een goede band. Geen flauw idee....alles is tijdelijk. Zo ook een band.
Arrivederci,

Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636

Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003

Farsi notare, senza essere evidente

Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
kpz

Unread post by kpz »

Ik heb zojuist mijn banden aangeboden (zie andere post). Misschien doe ik je daar een plezier mee. Erg goede banden. Is al de derde keer dat ik deze banden over de afgelopen jaren heb gekocht. Stil, goede grip en prima wegligging. Zijn banden voor de 17 inch velg. De advertentie tref je aan op: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr

Mocht je interesse hebben stuur me dan graag een PB.

Groet,

Kevin
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”