Licht beige alcantara interieur aangeboden

Discussie en vraagbaak over Thesis
lanciathema.nl

Licht beige alcantara interieur aangeboden

Unread post by lanciathema.nl »

Omdat ik overgegaan ben op het Poltrona Frau interieur dat door Krammer aangeboden werd, heb ik mijn beige alcantara beschikbaar. Ik heb het natuurlijk niet voor niets gewisseld, de bestuurdersstoel is rullerig, niet kapot. De bijrijdersstoel is nog in prima staat, net zoals alle andere delen waar iets van alcantara in of op zit.
Ik bied hierbij de zittingen en rugleuningen van de voorstoelen aan (dus niet het frame met elektronica) en de achterbank (helaas hier missende stroomkabels omdat ik die in het nieuwe interieur moest herstellen en alle klepjes en dingetjes aan. Voor iemand met een versleten zitvlak van de bestuurdersstoel ideaal omdat je zo de zitting kunt (laten) vervangen voor de bijrijderskussens die ik aanbied.
Mag per stuk verkocht (kan me voorstellen dat je specifiek ergens een vlek op hebt en dat juist wilt vervangen) maar liever ineens. Prijzen in overleg maar geen Woekerprijzen. Sommige delen moet ik nog demonteren dus verwacht niet dat ik het morgen al klaar heb liggen. Kan wel snel trouwens.
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”