Met pijn in mijn hart zetten we onze lybra te koop. Ze heeft nu rond de 140dkm gereden. De reden verkoop Lpg inbouwen te duur. Kan het zelf wel inbouwen. Helaas krijgen we dan geen g3 regeling. Verder rijd de auto perfect. Echter is de uitlaat slecht. En stabilisator stangentjes (voor) moeten nog vervangen worden. (Deze zijn wel aanwezig.) Voor foto's of verdere info. Kunnen jullie mailen. Vraagprijs €1750,-
De ics heeft een aux in voor i pod of mp3 speler en is met nav
groetjes
Shivan
Te Koop Lybra Comfortronic
Re: Te Koop Lybra Comfortronic
Mijn telefoon nummer is 0653 550622 De prijs is bespreekbaar!
groetjes
Shivan
groetjes
Shivan
Prijs aangepast. De auto wil ik graag snel weg hebben ivm aanschaf diesel. Is er eventueel interesse voor onderdelen? Bij genoeg animo laat ik het kenteken vernietigen. Dit doe ik liever niet zonde om een goed rijdende auto te slopen.
groetjes Shivan
groetjes Shivan
Mijn Comfortronic rijdt na zijn hartoperatie een dikke 1 op 11, dan rijd ik de max.snelheden (overal trajectcontrole in deze KLPD-staat) maar 1 maal in de 3 maanden zet ik hem stiekem even op de Sport-stand om me even in de hel te wanen, da's natuurlijk wel zuipen geblazen dus dat doe ik maar heel even B) Maar wat ik bedoel te zeggen is dat je wel aardig wat moet rijden om het verlies van je investering weer goed te maken met een diesel (heb je die rammelende aandrijflijn nog goed gekregen?). Zeker als het niet lukt om hem te verkopen (schorsen, je woont toch in Zeeland, vast wel ergens een schuur te vinden).
Anyway, ik kan nog steeds de scudetti, evt. de banden (15 inch), evt. de uitlaat (welk deel van je is slecht?), de CD-wisselaar (maar je had die niet als standaard kan ik mij herinneren; mijn ICS moet nog steeds gehackt worden) en vooral de schakelaar voor de achterklepbediening gebruiken.
Ben aan de Lybra nog niet toegekomen. Leuk joh, het moderne leven, alles maar dan ook alles gaat kapot. Ben vandaag aan een kapotte wasmachine (Bosch), een kapotte wasdroger (Electrolux) en een kapotte SMEG-vaaatwasser bezig geweest. En ben er achter gekomen waarom mijn Vespa boven de 80 kmh inhoudt, de klojo's van de universele motor/scootergaragee hadden er een bougie van de 125cc in gezet en die is significant anders dan de bougie voor de 200cc, zucht, zucht, zucht en nog eens zucht...
Anyway, ik kan nog steeds de scudetti, evt. de banden (15 inch), evt. de uitlaat (welk deel van je is slecht?), de CD-wisselaar (maar je had die niet als standaard kan ik mij herinneren; mijn ICS moet nog steeds gehackt worden) en vooral de schakelaar voor de achterklepbediening gebruiken.
Ben aan de Lybra nog niet toegekomen. Leuk joh, het moderne leven, alles maar dan ook alles gaat kapot. Ben vandaag aan een kapotte wasmachine (Bosch), een kapotte wasdroger (Electrolux) en een kapotte SMEG-vaaatwasser bezig geweest. En ben er achter gekomen waarom mijn Vespa boven de 80 kmh inhoudt, de klojo's van de universele motor/scootergaragee hadden er een bougie van de 125cc in gezet en die is significant anders dan de bougie voor de 200cc, zucht, zucht, zucht en nog eens zucht...
Kwa verbuik rijd de lybra op lange stukken goed. bij snelheden rond de 140 rijd deze 1 op 13. Hier in de regio rijden we ook 1op11. Met de diesel rijden we 1op 19 in de stad. Vergeleken met de brandstof prijzen. Is diesel voor ons voordeliger met min 30dkm per jaar.
de uitlaat is het flexibel stuk vervangen voor een universeel. Midden pijp en einddemper zijn rot. Schakelaar achterklep is gisteren gebroken ?tt?. Cd wissellaar zit er nu in alleen de lade ontbreekt. De ics heb ik geupgrade met een aux in en werkt perfect. De code is ook aanwezig. Velgen + (winter)banden. Hou ik liever zelf deze passen ook onder de diesel.
Wat betreft spullen die kapot gaan ken ik het probleem. Het komt altijd slecht uit. Pas trauwens wel op met bougies. Jept zo een gat in je zuiger of een warm loper. Zeker met een 2takt motor!
groetjes
Shivan
de uitlaat is het flexibel stuk vervangen voor een universeel. Midden pijp en einddemper zijn rot. Schakelaar achterklep is gisteren gebroken ?tt?. Cd wissellaar zit er nu in alleen de lade ontbreekt. De ics heb ik geupgrade met een aux in en werkt perfect. De code is ook aanwezig. Velgen + (winter)banden. Hou ik liever zelf deze passen ook onder de diesel.
Wat betreft spullen die kapot gaan ken ik het probleem. Het komt altijd slecht uit. Pas trauwens wel op met bougies. Jept zo een gat in je zuiger of een warm loper. Zeker met een 2takt motor!
groetjes
Shivan
Mag een slotje op. De dame is verkocht. Hoop dat ze nog een mooi leven krijgt bij de nieuwe eigenaar.
groetjes
Shivan
groetjes
Shivan