kettingspanner verwijderen
kettingspanner verwijderen
Wegens een gescheurde cilinderkop moet de kettingspanner van de Fulvia eraf. Dat gaat de garage nog niet zo makkelijk af. Kan iemand uitleggen hoe dat het beste kan gebeuren?
Re: kettingspanner verwijderen
Als je de waterpomp er af haalt, kun je de kettingspanner er af halen.
Maar waarom zou die er af moeten?
Als je het juiste boutje van de waterpomp er uit haalt, kun je de kettingspanner met een schroevendraaier naar achter drukken en met boortje 5 door het gat van het boutje de spanner vast zetten.
Waarom is de kop gescheurd?
Maar waarom zou die er af moeten?
Als je het juiste boutje van de waterpomp er uit haalt, kun je de kettingspanner met een schroevendraaier naar achter drukken en met boortje 5 door het gat van het boutje de spanner vast zetten.
Waarom is de kop gescheurd?
Dank! Ik heb de auto gekocht en al vrij snel bleek ik veel water te verliezen. Koppakking bleek lek en toen de kop gelicht werd, bleek ook dat er een scheurtje in de cilinderkop zit. Balen.
Dat is zeker balen.
Heb je wel een goede koppakking? Er zijn koppakkingen in de omloop die geen versterking hebben rond de gaten voor de oliekanalen. Die zou ik niet gebruiken.
En goede nieuwe kopbouten?
Heb je wel een goede koppakking? Er zijn koppakkingen in de omloop die geen versterking hebben rond de gaten voor de oliekanalen. Die zou ik niet gebruiken.
En goede nieuwe kopbouten?
Ik heb Martin Willems ingeschakeld, dus ga er vanuit dat ik de goede materialen krijg.
Ik zou nergens van uit gaan en het gewoon goed controleren. Ik heb hier nog een stapel koppakkingen liggen die van hem komen. Kun je zo meenemen. Ik zet ze niet op een auto.