Fulvia sierlijst klemmen

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Berry

Fulvia sierlijst klemmen

Unread post by Berry »

Ik ben mijn Fulvia Berlina Serie 2 (1971) aan het klaarmaken voor een gedeeltelijk nieuwe laklaag. Daarvoor heb ik de sierlijsten ook verwijderd. Deze kunststof klemmen zijn na 40 jaar allemaal keihard geworden en breken af zodra je de sierlijst eraf haalt.

Weet iemand of deze nog ergens verkrijgbaar zijn? Ik heb alle mij bekende websites al bekeken maar niets gevonden.

De linkervoordeur is overigens afkomstig van een andere auto en toen ik de sierlijsten had verwijderd bleek dat de gaatjes waar deze in zijn geklemd wat groter zijn dan bij de rest van de auto. De diameter is overal 5 mm, bij deze deur 6mm, zie ook de foto. Dus daar heb ik nog een andere uitdaging. Heeft iemand tips?

Mijn doelstelling om de carrosserie in 2013 klaar te hebben voor het 50 jarig bestaan lijkt nog haalbaar, maar het zal wel december worden! En dan moet na jaren stilstand waarschijnlijk de motor nog uit elkaar. Ik ben al aan het sparen want in tegenstelling tot carrosseriewerk heb ik daar geen kaas van gegeten. Dit zal het enige zijn wat ik tzt moet uitbesteden, waarschijnlijk aan Casa Fulvia!

Alvast bedankt voor evt. antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Berry

Www.bvb.punt.nl
Attachments
image.jpg
image.jpg (34.4 KiB) Viewed 179 times
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”