inleren raam Kappa C
inleren raam Kappa C
Bestaat er een procedure om het electrische raam aan bestuurderskant opnieuw in te leren? Heb het idee dat de ruit niet ver genoeg omhoog komt. Dit euvel is sinds ik de auto in de loods heb gehaald na de winter. De accu er weer in gezet en starten rijden, maar het raam moet naar mijn idee iets verder omhoog gaan nog.
Re: inleren raam Kappa C
Meestal is de inleerprocedure als volgt :
Handmatig (vinger aan de knop houden) de ruit in de onderste stand brengen en dan het knopje minstens 5 sec vast blijven houden ...
Dan op dezelfde manier de ruit geheel naar boven brengen en ook nu het knopje minstens 5 sec vasthouden ...
Als het ontregeld blijft eerst resetten door de betreffende zekeringen eruit te halen, dan contact ca 90 sec aan, weer uit en zekeringen terug plaatsen ...
.
Handmatig (vinger aan de knop houden) de ruit in de onderste stand brengen en dan het knopje minstens 5 sec vast blijven houden ...
Dan op dezelfde manier de ruit geheel naar boven brengen en ook nu het knopje minstens 5 sec vasthouden ...
Als het ontregeld blijft eerst resetten door de betreffende zekeringen eruit te halen, dan contact ca 90 sec aan, weer uit en zekeringen terug plaatsen ...
.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Hmmm... Mijn bestuurdersraam gaat heel erg stroef naar boven. Het is echt een wereld van verschil met rechts. De vraag is dan dus wat stroef loopt... Hoe lang duurt het om de deurpannelen er af te halen om bij het mechanisme te komen? Iemand dit al eens gedaan?
Het duurt een 15-20 minuten. Ben wel voorzichtig met de 'houten' strip en vergeet de kleine inbusbout niet aan de voorkant.
Zou het niet de raamgeleiding zijn?
Zou het niet de raamgeleiding zijn?