Verdorie.
Achteruit tegen een stilstaande auto.....
Rechtsachter scheur in bumper en achterlicht rechts aan diggelen.
Net de schade opgenomen. De bumper is ingescheurd en die wil ik voorlopig provisorisch "maken".
Maar hoe krijg je deze er een beetje netjes af ? Ik wil hem aan de achterzijde ductapen voorlopig...
Achterlicht : lamphouder en glas stuk. Nog tips om deze los te krijgen cq vervangen ?
Groetjes,
Jos
Schade... Bumper en achterlicht
Re: Schade... Bumper en achterlicht
jos een stukje terug in de topics heeft bob een workshop manual gepost het is alleen in het italiaans maar het geeft wel een goede richtlijn waar te zoeken
hej kijk eens aan. heb hem. dank je. later eens op het gemak zoeken. mijn italiaans is namelijk belabberd.
de achterlampen maak je los vanuit de kofferruimte(nou ja ruimte?) de bekleding losnemen,er zit een soort luikje en dan 2 plastic vleugelmoeren losdraaien en de bedradingstekkers natuurlijk.
Paul
Paul
Nieuw glas is gearriveerd. Van het weekend vervangen. Alweer bedankt voor de tips!
Bumper demonteren ga ik eens goed voor zitten als het weer wat beter wordt.
Heb wel een kleine garage maar veel ervaring met erg koude handjes...
Zo rij je nooit schade en dan plots 2 keer in een jaar. Maarja, gelukkig niks ernstigs.
Bumper demonteren ga ik eens goed voor zitten als het weer wat beter wordt.
Heb wel een kleine garage maar veel ervaring met erg koude handjes...
Zo rij je nooit schade en dan plots 2 keer in een jaar. Maarja, gelukkig niks ernstigs.
-
Wat voor kleur is je Yp? Ik heb evt nog een donkerblauwe achterbumper liggen
Y 1.3 JTD * Ypsilon 1.2 LS * Y10 Fire * Y10 Fire * Y10 Turbo * Y10 Turbo * Y10 4WD * Y10 GT