Ik moest wat koelvloeistof bijvullen, maar bij het openmaken van de motorkap gebeurt er niks.
Ik moet nog even goed kijken wat er aan de hand is, maar is er een tweede manier om de motorkap open te maken?
Ik begreep dat elke auto een tweede mogelijkheid heeft.
Weet iemand hoe en waar dat zit?
Motorkap gaat niet meer open,is er een tweede mogelijkheid?
Re: Motorkap gaat niet meer open,is er een tweede mogelijkheid?
Rob,
zou het kunnen dat het slot waarin de motorkap valt niet goed werd gemonteerd na bijvoorbeeld het vervangen van de luchtfilter ? Zit de bedieningskabel goed in het slot ? Dit zou je aan diegene kunnen vragen die het slot laatst terug gemonteerd heeft.
Rino
zou het kunnen dat het slot waarin de motorkap valt niet goed werd gemonteerd na bijvoorbeeld het vervangen van de luchtfilter ? Zit de bedieningskabel goed in het slot ? Dit zou je aan diegene kunnen vragen die het slot laatst terug gemonteerd heeft.
Rino
Re: Motorkap gaat niet meer open,is er een tweede mogelijkheid?
Niemand heeft iets gedaan, ook ik niet, van de ene op de andere dag was het opeens.
Heb hem intussen 2 keer open gekregen, alles met kruipolie ingespoten, maar ik denk dat ik nog een ander punt met kruipolie moet inspuiten.
Je voelt zeg maar geen weerstand als je trekt, en hij valt ook niet terug, alsof het wat blijft kleven de kabel.
Maar ik kreeg hem dus wel weer open, dus ik kan weer verder!
Heb hem intussen 2 keer open gekregen, alles met kruipolie ingespoten, maar ik denk dat ik nog een ander punt met kruipolie moet inspuiten.
Je voelt zeg maar geen weerstand als je trekt, en hij valt ook niet terug, alsof het wat blijft kleven de kabel.
Maar ik kreeg hem dus wel weer open, dus ik kan weer verder!