Lybra SW comfortronic

Discussie en vraagbaak over Lybra
Fez

Lybra SW comfortronic

Unread post by Fez »

Mijn lybra sw begint hier en daar wat af te brokkelen en bovendien heb ik schade gereden.

Vind het een mooie wagen, dus ben ik eigenlijk op zoek naar een mooie onbeschadigde en redelijk frisse lybra SW comfortronic, liefst met cd wisselaar, cruise control, navigatie heb ik nu, maar dat hoeft niet.

Als jullie iets weten of in de aanbieding hebben, dan is mijn dank groot.
Hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang.

Bellen kan ook 06 50631888

Flesje wijn voor de gouden tip

Groet en dank,

Fez
DieselTDi

Re: Lybra SW comfortronic

Unread post by DieselTDi »

Comfort 1

comfort 2

comfort 3

comfort 4

Doe maar een fles Martini Asti.......
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Fez

Unread post by Fez »

Nou, dat zou wel heel snel verdiend zijn. Heb 2 van de vier bekeken, maar kwalificeerden niet echt als fris en onbeschadigd.......
DieselTDi

andere 1

bedenk wel, dat zulke dames met comfortronic zeer zeldzaam zijn.
Na 2000 zijn ze niet meer met een automaat geleverd...
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

Stupendo

Unread post by Stupendo »

Ik heb 2 jaar lang de Comfortronics in de gaten gehouden voordat ik de mijne (Berlina) kocht, dus ik zou geduld hebben...

Die rode in Hem staat al erg lang te koop, ik vond het wel een interessante vanwege de km-stand en het is een Checkstar-bedrijf wat mij vertrouwen geeft (liefhebbers). Nooit gekeken omdat ik op een gegeven moment had besloten om voor de Berlina te gaan en dus niet de SW.

De donkerblauwe in Dongen ziet er ook erg fraai uit op de foto's maar goed foto's kunnen bedrieglijk zijn.
Fez

Unread post by Fez »

Die in hem heb ik gezien, is een mooie, heb alleen iets tegen de kleur.

Die in haarlem ook gezien, niet enthousiast over, aardig wat butsen en schade.

Die in dongen lijkt wel wat, akelig lage kms, ga wellicht even kijken
DieselTDi

Heb nog steeds hoop op een flesje asti. !tt!!tt!
Lol
Suc6 met kijken.

Stupendo

Unread post by Stupendo »

Ik weet het, ik vertrouw die lage kilometerstanden ook voor geen pesos, euhh lire, maar het komt nog vaak genoeg voor dat het wel klopt. Vooral oudere mensen ruilen hun karretje na zoveel jaar in voor een splinternieuwe. Zo ook mijn schoonouders, na 8 jaar hun splinternieuwe Renault Laguna automaat 1994 ingeruild met 70.000 km, auto was nog in nieuwstaat. De opvolger, weer een Laguna automaat (nu van 2002), willen ze nu ook wel weer inruilen, ook deze auto ziet er nog als nieuw uit met 110.000 echte (bejaarden) kilometertjes op de teller. En verdomd, het klopt bij hun nog ook "altijd van een oud vrouwtje geweest (nu ja, zij heeft geen rijbewijs, dus van "oud mannetje") en heeft altijd binnen gestaan (klopt ook, auto staat altijd in hun garage).

En oude mensen die nog rijden en geld genoeg hebben om - terwijl ze 70ers zijn - gewoon nog een nieuwe bak kopen, daar hebben we er best nog veel van in Nederland....
dickh

Unread post by dickh »

Die in Dongen lijkt me alleen wel *erg* stevig in de prijs. Pakweg de helft eraf zou ik zeggen...

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”